וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "גולדהאר הוא ווינר, הוא לא ייתן לנו ליפול"

5.1.2017 / 10:50

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת אחרי פיטוריו של ארבלדזה, המנהל המקצועי התייחס לדיבורים על נתק בינו לבין הבעלים: "יש ביני לבין מיטש אמון הדדי ותקשורת ברורה. עוברת עלינו שנה לא פשוטה, וציפינו לכך - מהבעלים, דרך ההנהלה ועד לשחקנים"

יוסי ציפקיס

פחות מ-24 שעות אחרי פיטוריו של שוטה ארבלדזה ממכבי תל אביב, הקבוצה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שנקבעה מראש לקראת משחק הגביע נגד בני לוד ביום שבת (18:30). הצהובים עדיין לא מינו מאמן חדש, אך מנסים לשדר עסקים כרגיל ולהתכונן למשחק הגביע שמצפה להם מול נציגת הלאומית. גורדי קרויף וגל אלברמן התייצבו כדי לענות על השאלות, אך סירבו להתייחס לסוגיית ארבלדזה. אגב, ג'ורדי קרויף עשוי לעמוד על הקווים בשבת עד שימונה מאמן חדש.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב מקווים שמיטש גולדהאר לא יסתפק רק בשוטה ארבלדזה
תרגיל מפוקפאקו: חוסר האמון של גולדהאר בקרויף רק מחריף

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מציאות חדשה בקרית שלום. ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף סירב להתייחס לפיטורי ארבלדזה ואמר: "זו מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגביע, ונתייחס אך ורק למשחק בשבת. לא נענה על שאלות אחרות שלא קשורות להתמודדות. יש לנו סגל רחב, אני אהיה אחראי למה שקורה בשבת. כשיהיה מאמן נודיע על כך באתר הרשמי. אני משוחח עם השחקנים כל הזמן, לא רק במצבים קשים".

קרויף הוסיף: "שחקנים רגילים לשינויים כאלו, במשחקים הקרובים נדע אם מדובר בשינוי חיובי או שלילי. היו לנו הרבה מאוד שנים טובות, ועכשיו אנחנו נמצאים בתקופה קשה יותר. כשאתה מתרגל לנצח, אתה קצת שוכח איך זה מרגיש כשמפסידים. אני מקווה שנצא מהמצב מחוזקים ומאוחדים יותר. אני לא רואה הבדל בין השיטה לשוטה ארבלדזה לשיטה של המאמנים האחרים שהיו פה בשנים האחרונות".

קרויף: "עוברת עלינו שנה לא פשוטה, וציפינו לכך - מהבעלים, דרך ההנהלה ועד לשחקנים. לכן, אנחנו לא מופתעים. כמובן שלא ציפינו למה שקרה בשבועות האחרונים, וכעת אנחנו מרוכזים בלבנות מחדש. האנרגיה במועדון קיימת, יש תקשורת ביני לבין הבעלים מיטש גולדהאר. יש בינינו אמון הדדי".

קרויף: "המשחק בשבת יהיה מעניין, זה משחק גביע, ונגיע הכי מרוכזים שאפשר. השינוי שנבצע ישפיע גם על העונה הבאה, ולכן אנחנו לא ממהרים. אנחנו מקדישים לכך מחשבה רבה ונראה איך זה יתפתח. אני מקווה שבגביע המדינה נצליח יותר מאשר בגביע הטוטו. היתרון בגביע הוא שכל השחקנים מגיעים רעבים, בלי קשר למה שקורה בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב עם גל אלברמן. יוסי ציפקיס
אלברמן וג'ורדי/יוסי ציפקיס

"רוב הדברים שאני קורא בתקשורת לא קרובים לאמת. מישהו זורק משהו לאוויר, וכולם עושים מכך סיפור. אנחנו כמועדון לא מגיבים לכל שטות שיש בתקשורת. כמובן שיש ידיעות שהן נכונות, אבל חלק גדול מהן שקריות. בכל מקרה, המועדון לא מגיב לדברים שיש בתקשורת. גולדהאר הוא ווינר, הוא לא ייתן לנו ליפול, ולי יש אופי דומה".

קרויף הוסיף: "אני בחרתי את המאמן ואת השחקנים, אז ברור שהאחריות היא גם עליי. בכדורגל לעתים לוקחים החלטות שגויות, זה טבעי. חלק מהתוכניות שהיו לנו קיץ הוקדמו, ונתחיל אותן כבר בינואר. היו משחקים בחודשיים האחרונים שהיינו צריכים לנצח, בכל מחיר, ולא עשינו זאת".

גל אלברמן הקפטן אמר: "אנחנו לא מגיעים בשיאנו למשחק, אף על פי שאנו מודעים לכך שאין דרך חזרה במשחק גביע. עברנו משחקים כאלו בשנים האחרונות וזה לא היה פשוט. אני מקווה מאוד שניראה טוב בשבת. המחויבות שלנו לא קשורה לאיש שעומד על הקווים. אנחנו מחויבים למועדון. היכולת שלנו לא מעידה על רמת המחויבות, אך אין ספק שנצטרך להעלות את הרמה בשבת אם אנחנו רוצים לעבור לשלב הבא. רמת המשחק שלנו בשבועות האחרונים פשוט לא מספקת".

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב עם הדובר עופר רונן. יוסי ציפקיס
ג'ורדי והדובר עופר רונן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully