וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול קוטלר: "הייתי מצפה ליותר עזרה מההתאחדות והמנהלת"

הנאמן של הפועל תל אביב התראיין לאולפן וואלה! NEWS והסביר: "המצב הנוכחי של המועדון מרתיע משקיעים". ינקה אקהויז האגדי: "לא יודע לאן נעלמו עשרות מיליונים, לאף אחד לא אכפת"

מגד גוזני

הפועל תל אביב התעוררה הבוקר (רביעי) ליום גורלי, אחרי שאתמול התברר שלא הוגשו הצעות במכרז לרכישת הקבוצה. שבוע לפני הדיון הגורלי בבית המשפט בעתידה של הקבוצה, התראיין עו"ד שאול קוטלר, הנאמן של המועדון, במשדר המיוחד באולפן וואלה! NEWS על הסיכוי למצוא רוכש והשלכות הליך הפירוק. עוד במשדר: אגדת העבר של האדומים יעקב אקהויז.

עוד בנושא

לא נמצא רוכש להפועל תל אביב, המועדון על סף הליך פירוק
תסריט האימים: הפועל תל אביב תחדל להתקיים בשבוע הבא
גורם בהתאחדות: "לא חייבים לסגור את הפועל תל אביב"

נאמן הפועל תל אביב שאול קוטלר. יוסי ציפקיס
"אמרנו 'תבואו להציל' והתכוונו לכל מילה". קוטלר/יוסי ציפקיס

עו"ד שאול קוטלר

"אם לא ימצא פתרון, האופציות לא כל כך טובות. לא הגיעה אף הצעה לרכוש את המועדון ואמרנו לבית המשפט שאין כסף להפעיל את המועדון. זה לא משהו חדש, בתחילת הדרך כבר אמרנו שהכסף מספיק עד ה-5 בינואר. אנחנו גם לא רוצים לגרור את השחקנים - צריך לזכור שב-5 בינואר נפתח חלון ההעברות".

קוטלר הוסיף: "ברור שאי אפשר יהיה להחזיק את הסגל הקיים, אין אמצעים לזה. אם בית המשפט ייתן אפשרות להמשיך להפעיל את המועדון תוך התחשבות בכסף שיכול להיכנס ממכירת שחקנים - זו תהיה ההחלטה שלו וכך נפעל. כל מה שבית משפט יאשר לי לעשות, אני אעשה. אבל צריך להיות אחראיים, שלא יהיה מצב ששחקנים, עובדים וספקים בסוף שוב לא יקבלו כסף".

הנאמן הוסיף: "צעקנו צעקה, אמרנו 'תבואו להציל' והתכוונו לכל מילה. אני לא חושב שהגזמנו. המצב של הפועל תל אביב מרתיע משקיעים. נוצלו כל ההקצבות, יש חובות בחו"ל, מדובר באמצע העונה - כל אלו דברים שמאוד מקשים".

על הגופים שמנהלים את ליגת העל אמר קוטלר: "הייתי מצפה ליותר עזרה מההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה. יש נושא של הלוואה שההתאחדות והמנהלת מעכבות. נושא הבטוחות הוא נושא כאוב, הייתי צריך להיות עכשיו עם כמה מיליוני שקלים שיעזרו לי לנהל את המועדון".

קוטלר המשיך: "חקירה היא לא מה שעומד לי מול העיניים, קודם כל אני רוצה להציל את הפועל תל אביב. אחר כך ננהל חקירות ומי שנהיה צריכים לבוא איתו חשבון, נבוא איתו חשבון. אחרי שאבדוק ואחקור, נראה לאן נגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כך תיראה הטבלה אם משחקי הפועל תל אביב יבוטלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ינקה אקהויז

"כבר כמה שנים אני מרגיש גרוע, המצב לא חדש לי. ראיתי את ההידרדרות, העברתי אימוני הגנה במחלקת הנוער והתרעתי. אני זוכר את עצמי בתור ילד, כשהגעתי להפועל תל אביב. אז היו יסודות, שחקני בית שנלחמו למען הבית. איפה הימים האלה? הכול היום לגיון זרים, אין זהות. כבירי מכר שחקני נוער והשאיר שחקנים כמו שוינפלד.

"הפסקת פעילות תגיע מניהול כושל וגם מכישלון מקצועי. גוטמן נכשל כישלון טוטלי. לא מסתכלים על שחקני בית כי מחפשים הצלחות מהירות. לא משדרים לשחקנים שיש להם לאן לגדול, לא מחנכים. הכול ביזנס וקומבינות שהובילו להתמוטטות. השחקנים של היום הם מנשקים את הסמל, אבל לא מעניין אותם כלום, לא הפועל ולא המועדון.

"לא יודע לאן נעלמו עשרות מיליונים, לאף אחד לא אכפת. כל הכדורגל שלנו מתנהל בסגנון הזה. איפה בקרת התקציבים? איפה ההתאחדות לכדורגל? צלצלתי לאחד ממחזיקי המניות. הם לא מעוניינים לשים עוד כסף כי הם מרגישים שעבדו עליהם. זה לא מריח טוב. אולי אני מעדיף שהפועל תגיע לפירוק, תרד ליגה ותתחיל מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully