וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהתאחדות: "לא חייבים לסגור את הפועל תל אביב, אפשר לשחק עם הנוער"

27.12.2016 / 21:50

בהתאחדות הבהירו כי לא יתערבו לטובת המועדון, אך במקביל טענו כי אפשר להתקיים בתקציב נמוך: "יש למועדון לפחות שישה ואפילו שמונה שחקנים טובים שיש להם ביקוש במספר קבוצות"

שאול קוטלר נאמן הפועל תל אביב עם גיא לוזון. יוסי ציפקיס
"לא יהיה נכון לסייע למועדון אחד על חשבון מועדונים אחרים". גיא לוזון ושאול קוטלר/יוסי ציפקיס

בהתאחדות לכדורגל ממתינים לקבלת הדו"ח של עורך הדין שאול קוטלר לשופט אורנשטיין, אך בשלב זה אין שום כוונה מצידם להתערב מעבר למה שכבר נעשה להצלת הפועל תל אביב. על פי הדו"ח של קוטלר, המועדון זקוק לשבעה מיליון שקלים, אחרת יהיה צריך לסגור את הקבוצה, כפי שכתב קוטלר לאורנשטיין.

גורם בכיר בהתאחדות אמר הערב (שלישי): "אין להתאחדות אפשרות כספית לסייע להפועל תל אביב מעבר למה שכבר נעשה, וזה לא יהיה נכון ציבורית לסייע למועדון אחד על חשבון מועדונים אחרים. במצב שנוצר, צריך להוריד תשע נקודות להפועל תל אביב ולהעביר אותה לידיים של מפרק, אשר ינסה להחזיק אותה בחיים עד סוף העונה. אנחנו בדיוק בפתחו של חודש ינואר, אפשר לשחרר שחקנים, להפטר מהחוזים הכבדים ולשחק עם קבוצת נוער מחוזקת בתקציב מינימלי ולרדת ליגה אם זה מה שייגזר על הקבוצה בצורה מכובדת".

בהתאחדות הבהירו כי אם הפועל תל אביב לא תופיע לאחד ממשחקי הליגה, היא תורד באופן אוטומטי שתי ליגות, וכל התוצאות שהשיגה עד כה העונה יבוטלו. במצב כזה תשאר ליגת העל עם 13 קבוצות בלבד, ובכל מחזור קבוצה אחת לא תשחק. בעניין זה אמר גורם בהתאחדות: "אני חושב שאנחנו מקדימים את המאוחר. הפועל תל אביב יכולה לגייס מגורמים פרטיים את הסכום שהיא זקוקה לו כדי לתפעל את עצמה עד סוף העונה בתקציב נמוך. יש למועדון לפחות שישה ואפילו שמונה שחקנים טובים שיש להם ביקוש במספר מועדונים, ולא צריך לצייר תסריט לפיו חייבים לסגור את המועדון".

עוד בנושא:

אין הצעות לרכישת הפועל תל אביב, המועדון על סף הליך פירוק
תסריט האימים: הפועל תל אביב חדלה מלהתקיים כבר בשבוע הבא
בתיווכו של סילבן שלום: לואיס פרננדז מתעניין ברכישת הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully