וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הצעות לרכישת הפועל תל אביב, המועדון על סף הליך פירוק

27.12.2016 / 19:38

המכרז נסגר ו"פתיחת התיבה" גילתה שלא הוגשו הצעות. עו"ד קוטלר: "הדרמה הופכת לטרגדיה". הדיון בביהמ"ש הוקדם ל-4 בינואר. ידין: "קוראים לאוהדים בעלי היכולת להציל את המועדון"

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של שאול קוטלר וגיא לוזון לפני כמה ימים

נאמן הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר, הודיע אחר הצהריים כי לא הוגשו הצעות לרכוש את המועדון. לפני שבועיים בדיוק, ב-13 בדצמבר, הפועל תל אביב הוצעה למכרז שמועדו הסופי היום. בימים שחלפו היו כמה מתעניינים, אבל "פתיחת התיבה" היום גילתה שאין הצעות.

קוטלר ביקש מבית המשפט המחוזי בתל אביב לכנס דיון דחוף ונענה בחיוב - השופט איתן אורנשטיין הקדים את הדיון הבא ל-4 בינואר. קוטלר אמר שאם לא יגיע רוכש, המועדון יעבור להליך של פירוק כבר בימים הקרובים. בהפועל תל אביב טוענים שבכל מקרה, עד ה-5 בינואר לא יתבצע מהלך כזה מצד הנאמנים. בשבוע הקרוב ייעשה ניסיון אחרון למציאת רוכש.

בדו"ח שהוגש לבית המשפט, קוטלר שיבח את גיא לוזון ושחקני הקבוצה ואת האוהדים שתרמו למעלה מ-400 אלף שקל בגיוס המונים, אבל הסביר: "למרבה הצער, הדרמה לה אנו עדים נמצאת בדרכה להפוך לטרגדיה. מועדון הכדורגל המפואר של הפועל תל אביב בדרכו להתפרק ולהיעלם. לדאבונם שך הנאמנים, גלולת רעל בלתי פתירה הושארה בחברה והיא זו אשר מרתיעה מתעניינים מרכישת הפעילות".

עוד בנושא:

תסריט האימים: הפועל תל אביב חדלה מלהתקיים כבר בשבוע הבא
גורם בהתאחדות: "לא חייבים לסגור את הפועל תל אביב, אפשר לשחק עם הנוער"
בתיווכו של סילבן שלום: לואיס פרננדז מתעניין ברכישת הפועל תל אביב

עו"ד שאול קוטלר, נאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"זו קריאה לכל אוהדי הפועל תל אביב להצילה". עו"ד קוטלר/מגד גוזני

על פי הדו"ח, פנו אליהם 16 גורמים שונים שהתעניינו ברכישת המועדון או במתן עזרה כמו מציאת רוכש. באחד הסעיפים צוין: "הגורם הרציני ביותר... היה רו"ח סתיו שחם... הצדדים אף דנו בדרכים לפתור את נושא הצינון הנדרש על פי התקנון בשל בעלותו כיום על קבוצת הפועל כפר סבא".

מבחינה מקצועית, האפקט המיידי של הליך פירוק יהיה שחרור של כל השחקנים הבכירים והצוות המקצועי (אלא אם הם יתנדבו לעבוד ללא שכר). ממאזנם של האדומים יורדו כנראה תשע נקודות והם ימשיכו לשחק עד סוף העונה עם שחקני נוער. אם לא יימצא רוכש עד תום העונה הבאה, הקבוצה תרד לליגה ג'.

"כמו שגיא לוזון אמר בשבת, אנחנו עדיין מתפללים שיבוא רוכש ונוכל להישאר ביחד", אמר הקפטן אביחי ידין. "אנחנו מבטיחים לאוהדי הפועל תל אביב שנמשיך לתת את הכול עד הרגע האחרון. אנחנו משחקים על הכבוד של המועדון וגם שלנו. אסור לתת למועדון כזה ליפול ואנחנו קוראים לאוהדים בעלי היכולת להתגייס ולהציל את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully