וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיווכו של סילבן שלום: ניסיון לעניין את לואיס פרננדז ברכישת הפועל תל אביב

27.12.2016 / 23:01

מאמן נבחרת ישראל לשעבר נפגש עם שלום ושני אנשי עסקים בישראל. עלתה אפשרות שהוא יעמוד בראש קבוצת רכישה שתורכב מיהודים-צרפתים וישמש כסמכות המקצועית העליונה, אך הוא מכחיש

לואיס פרננדז כדורגלן עבר צרפתי (ימין) עם טל בנין, אלישע לוי. יוסי ציפקיס
פרננדז ביום שבת האחרון עם טל בנין ואלישע לוי/יוסי ציפקיס

האם נמצא המושיע של הפועל תל אביב? הערב (שלישי) נפגשו מאמן נבחרת ישראל לשעבר, לואיס פרננדז, השר לשעבר סילבן שלום, מאיר חביב שמקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולקונסוליה הצרפתית בישראל ואיש עסקים נוסף. במהלך הפגישה נעשה ניסיון לעניין את פרננדז בהפועל תל אביב, כשהמתכונת שנידונה היא רכישת המועדון על ידי קבוצת אנשי עסקים צרפתים-יהודים והצבתו של פרננדז כסמכות המקצועית העליונה במועדון. פרננדז עצמו הכחיש את הדברים בפני מקורביו בישראל ואמר שהפגישה הייתה מקרית.

חשוב לציין שסילבן שלום מקורב מאוד לאיש העסקים מני ויצמן, שהיה מעורב באופן אישי בניהול הפועל תל אביב בשנים האחרונות ואף חתום על ערבויות אישיות מול בנק דיסקונט ומכבי תל אביב בעסקת הרכישה של בן רייכרט. ויצמן שנחשב לאיש החזק במועדון בשנים האחרונות, הופיע לכמה משחקים של הפועל תל אביב ביחד עם שלום וכנראה שהיוזמה של המהלך מגיעה מהכיוון הזה.

כרגע העניין נמצא בחיתוליו ועדיין אי אפשר לומר בוודאות שאכן תוגש הצעה לנאמני הפועל תל אביב או לבית המשפט. פרננדז כאמור מכחיש.

עוד בנושא:

אין הצעות לרכישת הפועל תל אביב, המועדון על סף הליך פירוק
תסריט האימים: הפועל תל אביב חדלה מלהתקיים כבר בשבוע הבא
גורם בהתאחדות: "לא חייבים לסגור את הפועל תל אביב, אפשר לשחק עם הנוער"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully