וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הליגה: ג'פרסון עשה עבירה על דוראנט, לברון היה צריך להיענש

הנהלת ה-NBA הודיעה שאחרי שבחנה מחדש את האירועים, גולדן סטייט קופחה פעמיים בדקות ההכרעה בהפסד בקליבלנד. דוראנט: "אם ג'פרסון לא היה מפיל אותי, הייתי קולע עליו". בקליבלנד זועמים: דוראנט קילל

קווין דוראנט מטביע על קווין לאב, גולדן סטייט מול קליבלנד. GettyImages
משחק חם. דוראנט/GettyImages

ב-NBA עדיין עוסקים בעניין רב במשחק הדרמטי בין קליבלנד לגולדן סטייט. הנהלת הליגה הודיעה שאחרי בחינה מחדש של המהלכים המכריעים במשחק בין הקבוצות, השופטים קיפחו את הווריירס בשני מקרים בדקות הסיום של המשחק שבו האלופה גברה על סגניתה 108:109 בחג המולד.

עוד בנושא

אגדת חג המולד: קליבלנד ניצחה 108:109 את גולדן סטייט במשחק ענק
אחרי המשחק: דוראנט האשים את השופטים, קר מבקר את קרי
לו ולברון היללו את אירווינג שקלע את סל הניצחון, ווסטברוק עקץ את דוראנט
שחקן המאני טיים הכי קטלני בליגה: קיירי אירווינג הולך ומתקרב לרמה של לברון ג'יימס
הלילה: קליבלנד שוב הפסידה בלי לברון, 106:90 בדטרויט

על פי הליגה, ריצ'רד ג'פרסון עשה עבירה על קווין דוראנט במהלך האחרון, 3.1 שניות לסיום, אחרי שיצר עמו "מגע ברגל" שפגע בשיווי המשקל של השחקן, ביציבותו ובמהירות. דוראנט, כזכור, אמר אחרי המשחק ש"נפלתי, ולא אני הפלתי את עצמי". הלילה הוסיף ואמר ש"אם הוא לא היה מכשיל אותי, הייתי קולע את הסל הזה. אבל הם לא ישרקו נגדו בבית שלו. זאת לא אשמתו. זאת גם לא אשמת השופטים". ג'פרסון הגיב אתמול אחרי המשחק ואמר ש"כולנו חושבים שעושים עלינו בכל עבירה בכל משחק ומשחק... נראה שהוא איבד שיווי משקל, ומיד כשראיתי אותו מועד, נסוגתי, כדי שלא ייראה שאני לוחץ עליו יותר".

מאמן קליבלנד טיירון לו נשאל על התקרית לפני המשחק הלילה של הקאבס מול דטרויט ואמר ש"יש הרבה עבירות שלא שורקים עליהן, זה משחק שקשה לשפוט. אתה לא רוצה שמשחק יוכרע על ידי זריקות עונשין. לא ראיתי (את העבירה), לא היה הרבה מגע בעיניי".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מטביע מול גולדן סטייט. רויטרס
השתולל על הטבעת, יצא בזול. לברון/רויטרס

כמו כן, הנהלת הליגה קבעה שלברון ג'יימס אמור היה לספוג עבירה טכנית, אחרי ש"נתלה על הסל בכוונה" בהפגנתיות אחרי שהטביע וקבע 103:105 לקאבס, והעניק להם יתרון ראשון במשחק מאז הרבע הראשון. ג'יימס הודה אחרי המשחק שהיה לו חשוב להטביע על דריימונד גרין, אחרי שבמשחק 7 בגמר של העונה שעברה גרין עשה עליו עבירה בניסיון הטבעה ושלח אותו לפרקט.

כזכור, זו לא הייתה התקרית היחידה במשחק, שבו ג'פרסון ספג עבירה טכנית אחרי שהטביע מול דוראנט, קרץ לעברו וספג על זה עבירה טכנית. בקליבלנד זעמו מדוע ג'פרסון נענש, בעוד דוראנט, שהטביע על קווין לאב והתפרץ לעברו וקרא לו "מאדר-פ...", לא נענש כלל.

ב"אקרון ביקון ג'ורנל" דווח ש"מספר שחקנים בקליבלנד זעמו מפני ש"לדעתם, מה שדוראנט עשה היה הרבה יותר גרוע מקריצה. דוראנט אמר כמה מילים קשות מאוד על קווין לאב אחרי שהטביע עליו, כולל 'מאדר-פ...'. שחקנים שאלו למה הוא מצליח לחמוק מעונש, בעוד ג'פרסון קיבל טכנית על חיוך וקריצה".

לברון אף סבור שהליגה תבטל את הטכנית של ג'פרסון, דבר שלא קרה עד עכשיו. "אני מניח שיבטלו את זה", אמר לברון, "השופט ששרק כנראה חשב שג'פרסון אמר משהו, אבל הוא לא אמר כלום. הוא רק קרץ וחייך, ודוראנט היה בסדר עם זה. יבטלו את זה, אנחנו לא מודאגים".

כך או כך, אם נדמה היה שהיריבות בין קליבלנד לגולדן סטייט היא גם ככה לוהטת וטעונה, עכשיו המתח רק עולה לקראת המפגש הבא ביניהן, ב-16 בינואר באוקלנד.

* עוד בנוגע לנפילה המכרעת: פרשן ESPN סטיבן A סמית אמר על דוראנט אחרי המשחק ש"חודשיים אחרי פתיחת העונה, הנה מה שלמדנו על קווין דוראנט: שום דבר. הוא כל מה שחשבנו שהוא. הוא השחקן הכי טוב בקבוצה שלו, אבל הוא עדיין לא אלוף. הוא חייב לגדל ביצים ברבע האחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully