וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "פיפ"א העניקה לריאל מדריד טיפ אנונימי שסייע לקיצור העונש"

המתקת עונשה של אלופת אירופה עורר תגובות זועמות ביבשת ובספרד טוענים כי ריאל זכתה ליחס מועדף. זידאן מעוניין לצרף את קורטואה בקיץ הבא, מאמן אספניול התנצל אחרי שהחמיא למסי

one

אחרי שה-CAS קיצץ בעונשה של ריאל מדריד וקבע כי היא לא תוכל להחתים שחקנים בחלון ההעברות של ינואר, אבל כן בחלון ההעברות של הקיץ הקרוב, החלו באלופת אירופה בפעילות קדחתנית לקראת מרוץ החימוש הבא שלהם וכרגיל, השמות הגדולים נזרקים באוויר.

היום (רביעי), פורסם בתחנת הרדיו הספרדית "אונדה סרו" כי המועמד של ריאל לעמוד בשער הקבוצה החל מהעונה הבאה הוא לא אחר מאשר שוערה הבלגי המצוין של צ'לסי, טיבו קורטואה.

עוד בנושא:

העונש של ריאל מדריד הומתק, תוכל להחתים שחקנים בקיץ הבא
מינו ראיולה: "סיכוי גבוה שזלאטן יישאר במנצ'סטר יונייטד עונה נוספת"
נפל וקם: טימו ורנר מגלם את ההצלחה של ר.ב. לייפציג

טיבו קורטואה שוער צ'לסי. רויטרס
חזרה לספרד? קורטואה/רויטרס

קורטואה פרץ אצל היריבה העירונית אתלטיקו מדריד, בשעה שהיה שייך לצ'לסי, לאחר שזו רכשה אותו ב-2011 מגנק. אחרי שלוש שנות השאלה במדי הקולצ'ונרוס, הוא שב לצ'לסי בקיץ 2014 וזכה עד כה עם הקבוצה באליפות ובגביע הליגה, כאשר נכון להיום הוא והבלוז נראים בדרך לתואר אליפות נוסף.

בריאל בונים על קורטואה כמחליף לקיילור נבאס, שחגג לפני שישה ימים את יום הולדתו ה-30. קורטואה צעיר מהקוסטה ריקני בחמש שנים וחצי ובבירת ספרד רואים בו כשוער העתיד של הקבוצה. בריאל ניסו בעבר להביא את קורטואה, אולם צ'לסי בחרה להחזיר אותו לשורותיה, מהלך שבהחלט השתלם לה, למרות שהיא נאלצה לוותר בגללו על פטר צ'ך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. GettyImages
שבחים מצד נשיא פיפ"א? פרס/GettyImages

בינתיים, המתקת עונשה של אלופת אירופה מעוררת טענות זועמות מצד ברצלונה, שנענשה בשל אותם סעיפים אך לא קיבלה הנחות מצד בית הדין של פיפ"א. בתקשורת הספרדית מצאו את ההבדלים בין המקרה של הקטלונים לריאל. על פי הדיווח, הבלאנקוס קיבלו דיווח אנונימי מצד פיפ"א לפיו ברצלונה תענש ובעקבות אותו דיווח פעלו במהרה כאשר התגלו חשדות בנוגע לאי סדרים במחלקות הנוער שלהם. ראשי ריאל יישמו בצורה זריזה את המסקנות כאשר פלורנטינו פרס דאג לשכור משרד עורכי דין המכיר את הנושא מקרוב והוא זה שעתר למוסדות פיפ"א בנוגע לקיזוז העונש.

בנוסף, 'לה מאסיה' עברה על החוק של ההתאחדות הספרדית וחוקי העבודה בקטלוניה, לעומת ריאל שחרגה רק מהתקנות המקובלות של פיפ"א. ולסיכום, העובדה כי נשיא ברצלונה ג'וזף מריה ברתומאו יצא באופן גלוי נגד העונש של פיפ"א בזמן שבריאל בחרו שלא להגיב השפיעה על הדיון בשבוע האחרון. באיטליה טוענים כי נשיא פיפ"א, ג'יאני אינפנטינו, שיבח את ההתנהגות של ריאל, שמאז ההחלטה בנוגע לעונש בחרה שלא לתקוף את הדיינים. ייתכן כי גם לעובדה הזו יש חלק בהחלטה לאפשר לריאל לרכוש שחקנים כבר מהקיץ הבא.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
עורר זעם אצל היריבה העירונית. מסי/GettyImages

בנושא אחר, אוהדי אספניול התקשו לעכל את המחמאות ששיגר קיקה סאנצ'ס פלורס לליאונל מסי בסיום הדרבי ביום ראשון. המאמן החמיא לפרעוש, שכיכב מול היריבה העירונית, דבר שהוביל אותו להתנצל.

"מעולם לא רציתי לפגוע ברגשות של האוהדים, אני מתנצל בצורה עמוקה כי כל מה שחשוב לי הוא המועדון. האוהדים תמיד תמכו בי ויש לי כבוד גדול אליהם. אני לא אוהב מחלוקות וכבר מביט קדימה לעבר המשחקים הבאים שמחכים לנו", אמר קיקה סאנצ'ס פלורס בתקווה כי הדברים שלו ירגיעו את הרוחות בקרב אוהדי התוכים.

עדכון ראשון: 16:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully