וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של ריאל מדריד הומתק, תוכל להחתים שחקנים בקיץ הבא

ב-CAS הוחלט להקל עם הבלאנקוס, שעברו על חוקי ההעברות של שחקנים מתחת לגיל 18, במועדון עדיין כועסים: "לא היה להם מספיק אומץ כדי לבטלו לגמרי". אמבאפה: "דחיתי הצעה מריאל ב-2013"

one

בית הדין לספורט המתיק היום (שלישי) את העונש של ריאל מדריד, שתוכל להחתים שחקנים בחלון ההעברות בקיץ הבא. לפני מספר חודשים הטילה פיפ"א עונש כבד על הבלאנקוס ואתלטיקו מדריד, משום שעברו על חוקי העברות של שחקנים מתחת לגיל 18 - עבירות זהות לאלו שבגינן ברצלונה הוענשה לפני למעלה משנה. כעת המתיקו ב-CAS את העונש, אולם בחלון ההעברות הקרוב, בינואר, ריאל מדריד עדיין לא תוכל להחתים שחקנים.

"זה מוכיח את חוסר ההוגנות בעונש של פיפ"א", נמסר מריאל מדריד, "במועדון מצרים על כך של-CAS לא היה מספיק אומץ כדי לבטל אותו לגמרי".

קיליאן אמבאפה, מהיהלומים הגדולים של מונאקו, חשף היום כי זידאן והבלאנקוס ניסו לצרפו ב-2013, אולם הוא החליט לדחות אותם: "לדבר עם השחקן הצרפתי הגדול בכל הזמנים היה מרגש. זה היה רגע גדול עבורי. בסוף לא רציתי להצטרף לריאל מדריד כי רציתי להישאר בצרפת. בחרתי לעבור למונאקו, וזו היתה ההחלטה הנכונה. מחמיא לי שמשווים אותי לשחקנים גדולים, אבל אני חושב שכל שחקן צריך לכתוב את ההיסטוריה של עצמו".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
חדשות טובות. זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully