וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינו ראיולה: "סיכוי גבוה שזלאטן יישאר במנצ'סטר יונייטד עונה נוספת"

הסוכן של השבדי חזר לכותרות ואמר על החלוץ של השדים האדומים: "הוא השתיק את המבקרים שלו, עדיין יש בו את האש לנצח. אם הוא היה חושב רק על כסף, הוא לא היה מגיע לאנגליה"

סוכנו של זלאטן איברהימוביץ', מינו ראיולה. רויטרס
"עושה באנגליה את מה שהוא עשה בשאר העולם". ראיולה על זלאטן/רויטרס

מינו ראיולה, "סוכן העל" של זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה ועוד רבים וטובים חווה קיץ סוער ורווחי לאחר המעבר של שחקניו למנצ'סטר יונייטד וליעדים נוספים ביבשת. שמו של הסוכן האיטלקי-הולנדי בן ה-47 הגיע לכותרות העיתונים מספר פעמים בקיץ האחרון בעקבות התבטאויותיו, והערב (רביעי) הוא הפציץ שוב כשדיבר על החלוץ השבדי של השדים האדומים, שלאחר תקופה לא מאוד טובה על הדשא, חזר לכושר עם שמונה שערים בחודש האחרון.

ראיולה התייחס לביקורות שספג זלאטן ואמר: "הוא התגלות עבור אנגליה ועבור הפרמיירליג, אך לא עבור שאר העולם. אחת המטרות שלנו הייתה להראות שמה שהוא עשה במהלך כל הקריירה הוא מסוגל לעשות גם בפרמיירליג, וזה מה שקורה. תמיד היו שאלות האם הוא יכול להציג את אותם מספרים גם באנגליה והוא השתיק את כל המבקרים שפקפקו בו עד כה עם ההופעות שלו".

עוד בנושא:

דיווח: "פיפ"א העניקה לריאל מדריד טיפ אנונימי שסייע לקיצור העונש"
100 הכדורגלנים הטובים בעולם על פי "גרדיאן": חאמס 87, קוקה 41

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"שני הצדדים מרוצים מההתקשרות". זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

בנוגע לשנה הבאה אמר הסוכן: "יש סיכוי גבוה שהוא יישאר במנצ'סטר עונה נוספת. כבר סיכמנו בחוזה שיש אופציה לכך אז זה לא חדש עבורו ולא עבור יונייטד. כרגע שני הצדדים מאוד מרוצים מכך". לגבי הצעות מקבוצות אחרות אמר: "היו הצעות מסין בשנה שעברה והוא בחר להגיע לאנגליה, זה מראה על האופי שלו".

ראיולה הוסיף ואמר כי איברהימוביץ', שמרוויח ביונייטד 11.5 מיליון יורו בעונה עדיין בעל תשוקה רבה למשחק: "הוא עדיין לא סיים. עדיין יש בו את האש - הוא רוצה לנצח ולהופיע הכי טוב שאפשר. אם רק כסף היה מעניין אותו, הוא לא היה במנצ'סטר יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully