וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 הכדורגלנים הטובים בעולם על פי "גרדיאן": חאמס 87, קוקה 41

העיתון האנגלי פרסם את החלק הראשון של דירוג השחקנים המובילים ביבשת, הקולומביאני הדרדר 68 שלבים מהשנה שעברה. רובן במקום ה-89, קראסקו 77, בנזמה 50, די מריה 43, אדריאן סילבה 91

one

בווידאו: אתלטיקו מדריד מנצחת את לאס פלמאס 0:1

העיתון האנגלי "גרדיאן" פרסם היום (רביעי) את החלק הראשון בדירוג "100 הכדורגלנים הטובים בעולם לשנת 2016". הדירוג נערך גם בשנה שעברה, אז ליאו מסי סיים ראשון, כריסטיאנו רונאלדו שני וניימאר שלישי. יש לציין שהשופטים בתחרות הם 124 עיתונאים ומומחים מ-45 מדינות שונות. בין השופטים: פאוסטינו אספרייה, הרנן קרספו, יאן קולר, חאבייר זאנטי וסמואל קופור.

במקום ה-41 והראשון בחלק זה סיים קוקה, שחקנה של אתלטיקו מדריד. אנחל די מריה הגיע רק למקום ה-43, ודייגו קוסטה מעט מאחור במקום ה-46. מרסלו מריאל מדריד נמצא במקום ה-48, בעוד חברו לקבוצה, קארים בנזמה, סוגר את רשימת החמישים הראשונים. פיליפ להאם חווה ירידה כואבת של 35 שלבים עד המקום ה-56, בעוד יוזואה קימיש, הגרמני הצעיר של באיירן מינכן סיים במקום ה-60 והמכובד.

בלמה של יובנטוס, ג'ורג'יו קייליני, טיפס חמישה שלבים למקום ה-66, בעוד מיראלם פיאניץ' ירד 15 למקום ה-70. יאניק קראסקו המצוין נכנס למאייה הראשונה והוא במקום ה-77, כאשר שלושה מקומות אחריו נמצא ג'אנלואיג'י דונארומה, שוערה בן ה-17 של מילאן. חאמס רודריגס, שעתידו בריאל מדריד לא ברור, נמצא במקום ה-87 בלבד.

שחקן נוסף של באיירן מינכן, אריאן רובן, ירד מהמקום ה-22 למקום ה-89. אדריאן סילבה, אלוף אירופה עם נבחרת פורטוגל ואקס מכבי חיפה, נמצא במקום ה-91. פרנצ'סקו טוטי הגדול הגיע למקום ה-96, ואת המאייה סוגר עוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד.

עוד בנושא:

דיווח: "פיפ"א העניקה לריאל מדריד טיפ אנונימי שסייע לקיצור העונש"
העברות בעולם, 22.12: צ'לסי תנסה לצרף את וידאל, יונייטד במגעים עם גריזמן

חאמס רודריגס ריאל מדריד. רויטרס
שנה מתסכלת. חאמס רודריגס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully