וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.12: פ.ס.ז' הצטרפה למאבק על ואן דייק, וידאל לצ'לסי?

האלופה הצרפתית תציע 40 מיליון יורו עבור ההולנדי, קונטה שואף להתאחד עם קשר באיירן ויונייטד לא מוותרת על גריזמן. אדוריץ בבילבאו עד 2018, בארטון שוב באנגליה, מנדז'וקיץ' לסין?

one

העברות

* האמריקאי ג'וליאן גרין עזב את באיירן מינכן וחתם בוולפסבורג לשנתיים תמורת כחצי מיליון יורו.

* ג'ואי בארטון בן ה-34 בדרך ליעד חדש. הקשר, ששוחרר מריינג'רס לאחרונה, סיכם את תנאיו בברנלי. הקשר, שישוב לקנדציה שנייה במועדון, ינסה לסייע לה לשרוד בליגה האנגלית.

* כריסטיאן רודריגס בן ה-31 שוחרר מאינדפנדיינטה. סבוז'ה, שנכלל עברו בסגל של אתלטיקו מדריד ופורטו, ינסה למצוא יעד חדש אחרי ששיחק גם במדי גרמיו, פארמה ופריס סן ז'רמן.

* אחד הסקוררים הגדולים באירופה בשנים האחרונות, נמניה ניקוליץ' ההונגרי, עזב את לגיה ורשה אחרי עונה אחת (40 שערים ב-56 הופעות בכל המסגרות) וחתם בשיקגו פייר מה-MLS.

* אריץ אדוריץ, שחקנה של אתלטיק בילבאו, האריך את חוזהו במועדון עד 2018. החלוץ הספרדי בן ה-35 כבש 133 שערים ב-295 הופעות בקבוצה.

* סטיב הולנד (46), עוזרו של אנטוניו קונטה בצ'לסי, מונה לעוזר מאמן נבחרת אנגליה. הוא ימשיך לכהן בשני התפקידים עד לתוך העונה, ואז יעזוב את הבלוז ויתמד בתפקידו לצד גארת' סאות'גייט בנבחרת שלושת האריות. "זה כבוד גדול", אמר לאחר המינוי.

שמועות

* מלבד הדיווחים אודות התקדמות במגעים של צ'לסי עם חאמס רודריגס, הבלוז ממשיכים לנסות להתחמש. בצרפת מדווחים כי אנטוניו קונטה שואף להתאחד עם ארתורו וידאל, אותו אימן בתקופה שלו ביובנטוס. הצ'יליאני הביע רצון לשחק בליגה האנגלית ובאיירן מינכן עשויה לדרוש עבורו 50 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד סימנה עוד יעד השייך לבנפיקה. נלסון סמדו, המגן הימני של הנשרים, עשוי להגיע בצוותא עם ויקטור לינדלוף השבדי, שכבר נקשר עם מעבר לשדים האדומים. העסקה של השניים עשוייה להגיע לסכום של 75 מיליון יורו.

* כמו כן, ב"סאן" טוענים כי מנצ'סטר יונייטד נמצאת במשא ומתן עם אתלטיקו מדריד ותנסה לרכוש את אנטואן גריזמן תמורת 60 מיליון ליש"ט.

* רשימת הקבוצות שרוצות את קשר מנצ'סטר יונייטד אשלי יאנג: ווטפורד, אברטון, סוונסי, ווסט ברומיץ', ברנלי והאל.

* ווסטהאם תנסה לשאול את מרכוס רשפורד בחלון ההעברות הקרוב.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שיוליאן דראקסלר, שהיה מבוקש בארסנל, סיכם דווקא בפריס סן ז'רמן.

* האם מריו מנדז'וקיץ' בדרך לליגה הסינית? בכלי התקשורת באיטליה מדווחים שהקרואטי של יובנטוס מבוקש על ידי בייג'ינג גואן. הקבוצה שגברה על ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F לפני חודשיים, מוכנה להציע לגברת הזקנה 35 מיליון יורו על החלוץ.

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שוב עם קונטה? וידאל/GettyImages

* אחרי שהעונש של ריאל מדריד הומתק, זינדין זידאן כבר חושב על הקיץ. מאמן הבלאנקוס סימן את דויד דה חאה, שהיה קרוב לבלאנקוס לפני שנה וחצי והאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד. עמדת המגן השמאלי צפוי לזכות לשדרוג כאשר דויד אלאבה מבאיירן מינכן וריקרדו רודריגס מוולפסבורג נחשבים למועמדים בכירים להגיע. בחלק הקדמי ינסה זידאן לצרף את פייר אמריק אובמיאנג, שהצהיר בעבר כי הוא מעוניין לשחק במדי ריאל.

* רוברטו מאנצ'יני, ששמו נקשר עם כיורשו של אונאי אמרי בפ.ס.ז', הצהיר: "אין לי שום מגעים עם הבעלים של פ.ס.ז', יש להם מאמן חתום".

* צ'לסי לא תסכים להשאיל את מישי מטשואי בקיץ.

* עתידו של גבריאל ברבוסה 'גביגול' עדיין מעורפל. החלוץ הברזליאי מתקשה לקבל דקות באינטר, אך סוכנו הבהיר: "הוא רוצה להישאר, אבל זה תלוי בעוד דברים". לאס פלמאס וסנטוס מעוניינות לקלוט אותו בחודש ינואר.

* ארסנל מעוניינת במגן השמאלי של ולנסיה, חוסה גאיה.

* פריס סן ז'רמן הצטרפה למאבק על וירג'יל ואן דייק. האלופה הצרפתית מוכנה להציע 40 מיליון יורו עבור ההולנדי של סאות'המפטון, שמבוקש גם במנצ'סטר יונייטד, ליברפול וארסנל.

דוד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
אולי הפעם. דה חאה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully