וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'פוטבול ליקס': נציגיו של קונדוגביה השתמשו בזונות כדי לפתות את פרס

נשיא ריאל מדריד על הכוונת בעקבות דיווח אודות מסיבה שאורגנה על ידי נציגיו של הקשר ב-2014, עת ששיחק בסביליה. נשיא מדגסקר היה מוכן להשקיע 20 מיליון יורו בעסקת העברתו לבלנאקוס

one

אחרי שסימנו את המשתכר הגבוה ביותר בעולם הכדורגל, אנשי 'פוטבול ליקס' בחרו היום (שבת) להתמקד בנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. על פי הדיווח של אנשי 'פוטבול ליקס', נשיא הבלאנקוס היה חלק מסערה שכללה סמים, זונות ושוחד בנוגע להעברתו של ז'ופרה קונדוגביה לריאל במרץ 2014.

הקשר, ששיחק באותה עונה בסביליה והתקשה להרשים, נחשב לאחד השחקנים המבטיחים ביותר של הנבחרות הצעירות בצרפת. 'דויאן ספורט' שניהלה את ענייניו של קונדוגביה (והחזיקה ב-50 אחוז מכרטיסו) ארגנה מסיבה פרטית עם נערות לווי, אליה הוזמן נשיא ריאל בראשותו של לוקאס נליו. אל אותה מסיבה הוזמנו 14 זונות, שהגיעו ממינסק, מוסקבה וסנט פטרסבורג.

עוד בנושא:

אינפנטינו: "אני בטוח שמודריץ' יהיה מרוצה כשהשינויים החדשים יהיו לטובתו"
מי כאן הבוגד? מיראלם פיאניץ' במוקד משחק העונה מול האקסית רומא
העברות בעולם, 17.12: קונטה לא מוותר על וראטי, גביגול יגיע לליברפול?
מדבר על הכול: מאמן פרייבורג כריסטיאן שטרייך מסכן את עצמו למען האמת שלו

ז'ופרה קונדוגביה שחקן אינטר. AP
הפספוס של ריאל? קונדוגביה/AP

פרס, שדאג להכחיש את המיוחס לו, שוחח עם מספר אנשים במהלך המפגש כאשר הנושא העיקרי היה גיוסו של הקשר לסגל ריאל. ההתכתבות בין פרס לאחד מנציגי החברה נחשפה ובה נכתב: "אני רוצה להביא מספר בנות כדי לבלות איתן. גם אדריאנו (גליאני) יגיעו ועוד מנהלי קבוצות".

המזימה של ראשי 'דויאן ספורט', המייצגת גם את אלייקים מנגאלה ויאסין ברהימי, הייתה להגיע לסיכום עם פרס, לפיו נשיא מדגסקר יממן את העסקה וישלם עבור קונדוגביה 20 מיליון יורו. פרס דאג להכחיש את המיוחס לו בכל הזדמנות והצהיר כי מעולם לא נפגש עם נציגיו של הקשר הצרפתי, שמאז הספיק לשחק במונאקו ונמכר לאינטר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כריסטיאנו רונאלדו, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. AP
עכשיו גם הוא מותקף. פרס עם רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully