וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.12: קונטה לא מוותר על וראטי, גביגול יגיע לליברפול?

באנגליה מדווחים שהמאמן האיטלקי רוצה להציע על קשרה של פריס סן ז'רמן 40 מיליון ליש"ט. הברזילאי שלא עומד בציפיות באינטר, עשוי להגיע לאנפילד. כריס קומונס מצטרף לאופיר מרציאנו בהיברניאן

one

העברות

* כריס קומונס בן ה-33 יושאל לחודש מסלטיק להיברניאן. הקשר בן ה-33 לא קיבל דקות העונה תחת ברנדן רוג'רס, והוא מצטרף לקבוצה של אופיר מרציאנו, שמוליכה את הליגה השנייה בסקוטלנד.

* איינטרכט פרנקפורט הציגה אמש (שישי) את הרכש החדש שלה, הבלם האקוודורי אנדרסון אורדונייס, עליו שילמה מיליון יורו לברצלונה גויאקיל. השחקן בן ה-23 חתם על חוזה עד 2020.

שמועות

* ב"דיילי מייל" טוענים שמאמן צ'לסי, אנטוניו קונטה, מאוד מעוניין במרקו וראטי, שחקנה של פריס סן ז'רמן. בעיתון האנגלי מדווחים שהבלוז יציעו על הקשר כ-40 מיליון ליש"ט.

* עוד מדווח בממלכה שממפיס דפאיי, שלא מקבל קרדיט מז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד, צפוי לעזוב את השדים האדומים בינואר. ההולנדי מעורר עניין במספר מועדונים, אך נראה שאברטון היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו. מאמן הטופיז, רונלד קומאן, כבר אמר בעבר על ממפיס: "הוא שחקן עם הרבה איכויות והייתי רוצה אותו בקבוצה שלי".

* פפ גווארדיולה מכחיש את השמועות על כך שקלאודיו בראבו לא מרוצה במנצ'סטר סיטי ורוצה לעזוב את המועדון. המאמן הספרדי אמר: "דיברתי איתו ועם אשתו בימים האחרונים. קלאודיו אמר לי שהוא שמח מאוד".

* באיטליה מדווחים שווסטהאם לא תממש את האופציה על סימונה זאזה, והיא מעוניינת לצרף את מריו מנדז'וקיץ' במקומו. החלוץ האיטלקי לא התאקלם בלונדון וסוכנו אמר: "הוא יחזור ליובה כי ווסטהאם לא רוצה אותו".

* על פי ה"מירור", ליברפול עשויה לצרף את גבריאל ברבוסה (גביגול) מאינטר. בעיתון האנגלי טוענים שקבוצתו של קלופ רוצה "לנצל את המצב העדין" של הברזילאי, שלא זוכה לדקות משחק רבות אצל הנראזורי, ושוקלת לעשות צעדים על מנת לצרפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גביגול שחקן אינטר מול בולוניה. GettyImages
בדרך לאנגליה? גביגול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully