וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כשטוב לי במקום אני לא ממהר ומתפתה לעזוב, אפשר להגיע רחוק יותר"

17.12.2016 / 10:53

מאמן הפועל באר שבע סיכם את הסיבוב הראשון בליגת העל: "לא מכיר קבוצה שזכתה בתארים בדצמבר", והציב יעדים: "הקבוצה יכולה להתקדם". וגם: המשחק הכי חשוב בקמפיין האירופי וסוד הקסם. בשיקטאש הפסידה לראשונה העונה בליגה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בצל הדיווחים אודות התעניינות במאור בוזגלו, בהפועל באר שבע חייכו השבוע בעקבות הארכת חוזהו של ברק בכר. מאמן האלופה חתם עד 2020, והרגיע את הגזרה סביב המשך דרכו בבירת הנגב בעיקר אחרי הקמפיין האירופי המוצלח. היום (שבת) העניק בכר ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה בו סיפר על התחושות, סימן את המטרות הבאות ואפילו דאג לעקוץ את אסי רחמים.

"אני כאן לעוד שלוש וחצי עונות וזה אומר מבחינתי שאני חושב שהקבוצה עדיין יכולה להתקדם", סיפר המאמן והסביר: "טוב לי במועדון ולא רק מבחינה מקצועית אלא הרבה מעבר. אני רואה את הרעב שלנו מתחבר לדרך הזו וחושב שאפשר להגיע רחוק יותר".

עוד בנושא:

סוכן איטלקי טוען: "ווסטהאם, סביליה וגנואה פנו אלי בנוגע לבוזגלו"
מונס דאבור: "הייתי קרוב לחזור למכבי תל אביב לפני שנה וחצי"
אלן מסודי בראיון מיוחד: "הייתי בן אדם מת, לא רציתי לחיות"
כבירי הגיש תצהיר כוזב לבקרה? השופט אורנשטיין זימן דיון דחוף
לא מפרגן, ולא לא מפרגן, חושיי קהו: על ההצלחה של באר שבע

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
אפשר עוד להתקדם. בכר מאמין/ברני ארדוב

בנוגע להתעניינות בו באירופה בעקבות ההצלחה בליגה האירופית אמר: "עכשיו יפסיקו לדבר והלחשושים מסביב ייעצרו. אני אוהב שקט ולא מגיע לקבוצה שלנו שיהיה את הרחש הזה סביבה. הארכת החוזה היא מהלך נכון מבחינתי ומבחינת המועדון. מהרגע הראשון הרגשתי כאן מצוין, התחברתי לדרך של המועדון. השיח הפתוח ביני לבין אלונה ברקת ואסי רחמים מפרה את כולם. כשטוב לי במקום, אני לא ממהר לעזוב ולא מתפתה לעזוב".

על הסיבוב הראשון של האלופה בליגת העל סיפר בכר: "אני לא אוהב לעשות סיכומים באמצע הדרך, בטח שרק סיימנו את הסיבוב הראשון. שיחקנו כבר 30 משחקים בינתיים, כולם מדברים על עומס ואני רואה שחקנים שלא מוכנים לוותר באף אימון ובאף משחקון. יש לי רק מילים טובות לשחקנים שלי, על המחויבות שלהם וההשקעה. המבחן הגדול שלנו הוא להמשיך באותה הדרך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אסי רחמים מנכ"ל הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
היריב הכי קשוח? רחמים/יוסי ציפקיס

סוד הקסם: "אנחנו לא מסתכלים על ניצחון או הפסד, זה מגיע מהניהול של אלונה ואסי שנותנים לנו את התנאים להצליח וגם מקשיבים ומשתפים. יש לנו שחקנים שרוצים להתקדם ובנוסף לקהל, שמגיע לכל מקום ודוחף אותנו".

המטרה הבאה: "חשוב שנוכיח כוח מנטלי. החוכמה היא להביא בכל משחק את המקסימום, עשינו את זה עד עכשיו בצורה טובה. אני לא מכיר קבוצה שזכתה בתארים בדצמבר. זה האתגר הכי גדול שלנו, לתת את הכול בכל משחק ואימון".

בנוגע ל-MVP של הסיבוב השיב: "אסי רחמים", לעומת זאת כאשר היה מדובר בתחרות בנוגע לטניס בין המאמן למנכ"ל, בכר היה נחרץ הרבה יותר: "אסי, סתם ... אני".

ומה לגבי התוצאה הטובה ביותר לטעמו בקמפיין האירופי: "התיקו בסאת'המפטון, אבל גם הניצחון הביתי על אינטר היה משהו אדיר".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. רויטרס
מאמין בעצמו. בכר/רויטרס

יריבת הקבוצה בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, בשיקטאש, הפסידה לראשונה העונה בליגה - 2:1 לקשימפאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully