וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן איטלקי טוען: "ווסטהאם, סביליה וגנואה פנו אלי בנוגע לבוזגלו"

16.12.2016 / 8:56

קשר הפועל באר שבע יוכל לחתום בקבוצה אחרת כבר בעוד שבועיים ולעבור אליה בקיץ ללא תמורה. לטענת הסוכן, גם גלאטסראיי בתמונה. השחקנים מרוצים מהחתימה המחודשת של ברק בכר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע שיבחו את השחקנים שידעו לחזור מפיגור אמש (חמישי) נגד הפועל חיפה בחצי גמר גביע הטוטו, לנצח 1:2 ולהעפיל למשחק על התואר. "הוכחנו שיש לנו סגל עמוק", אמר שחקן בקבוצה "זה חשוב בעונה עמוסה כזו". בקבוצה היו מרוצים מאוד מהחזרה של אליניב ברדה אחרי כחודשיים. הקפטן ששיחק 63 דקות, העיד בסיום שהוא הרגיש טוב על כר הדשא ובבאר שבע מקווים שייכנס לעניינים.

מוחמד גדיר שהרגיש לא טוב לפני המשחק, שוחרר מהסגל. גם וובה בראון שמחלים מפציעה לא נכלל בסגל, אבל בקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למפגש עם הפועל רעננה ביום ראשון.

חרף ההעפלה לגמר גביע הטוטו, שיחק היום בהפועל באר שבע הייתה החתימה של ברק בכר על חוזה חדש וארוך טווח. "אלונה יודעת להעריך את ההצלחה ואת ההשקעה", אמר שחקן בקבוצה, "כמו שחשוב להשאיר שחקנים בקבוצה, ככה חשוב להבטיח שברק יישאר". במועדון ערכו תיאום ציפיות חדש ועל פיו בכר צפוי להיות מעורב יותר גם בנעשה במחלקת הנוער.

סוכן איטלקי בשם רוג'רו לקרנזה, התראיין לאחד מאתרי הספורט בארץ המגף וסיפר: "כמה קבוצות פנו אלי בנוגע למאור בוזגלו. ביניהן היו גנואה, סביליה, ווסטהאם וגלאטרסאיי. נשקול בסבלנות את כל האפשרויות ונבחר בטובה ביותר". בוזגלו עדיין לא חתם על חוזה חדש בהפועל באר שבע ולמעשה החל מה-1 בינואר (בעוד כשבועיים) הוא רשאי לחתום בקבוצה אחרת בהעברה חופשית ולהצטרף אליה בקיץ.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל חיפה 1:2 ועלתה לגמר גביע הטוטו
הפועל באר שבע האריכה את חוזהו של ברק בכר, ללא סעיף יציאה

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (אמצע) מול ז'וליו סזאר שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הרגיש טוב. ברדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully