וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל באר שבע האריכה את חוזהו של ברק בכר, ללא סעיף יציאה

15.12.2016 / 17:13

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, האלופה בישרה כי המאמן המצוין האריך את חוזהו בשלוש וחצי שנים נוספות, ללא אפשרות יציאה. ברקת: "החלטה אסטרטגית". בכר: "נגיע לעוד דברים יפים יחד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע הודיעה הערב (חמישי) על הארכת חוזהו של ברק בכר, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט מוקדם יותר הערב. האלופה בישרה על הדברים במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיימה כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה של משחק חצי גמר גביע הטוטו שלה מול הפועל חיפה. "הגענו לסיכום עם ברק בכר על הארכת חוזהו בשלוש שנים וחצי נוספות וללא סעיף יציאה", הכריז הדובר גיל לבנוני בפתח מסיבת העיתונאים הדרמטית.

בכר (37), שהעביר את קריירת המשחק שלו בהכח רמת גן, הפועל פתח תקוה ועירוני קרית שמונה, שימש כעוזר מאמן בקבוצה הצפונית ב-2011/12. בעונה שלאחר מכן הפך למאמן הראשי וחווה תקופה נהדרת בקרית שמונה כשבשיאה זכיה היסטורית בגביע המדינה ב-2013/2014. בקיץ שעבר הגיע לבאר שבע והוליך את המועדון לאליפות בלתי נשכחת. העונה הוא מצעיד את האדומים לעונה אדירה נוספת, שכוללת עד כה פער של 10 נקודות בפסגת הטבלה והעפלת שלב בליגה האירופית.

עוד בנושא:

החלטה לא מובנת מאליה: אליניב ברדה מנסה לחזור למגרשים בפעם השלישית
בטורקיה מתכוננים להפועל באר שבע: "אלונה ברקת, אשת הקסמים"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
חדשות נהדרות לאוהדי האלופה. בכר/יוסי ציפקיס

דבריה של אלונה ברקת

"אנחנו שמחים ומאושרים שברק נשאר איתנו לפחות עוד שלוש שנים וחצי. עם השנים הקמנו תשתית בריאה מאוד ואין ספק שברק הוא חלק חשוב בפאזל המקצועי. אנחנו שומעים את כל הרחשים והדיבורים והיה חשוב לי כראש המערכת שאיש כמו ברק יישאר וימשיך איתנו. דיברתי עם ברק ואני שמחה שהוא רואה כמוני את השנים הקרובות שלו בהפועל באר שבע. אנחנו רוצים להמשיך ולהצליח, להמשיך ולהתקדם. זו החלטה אסטרטגית מבחינתנו כי הוא תקוע איתנו.

"הודענו על זה עכשיו כי ברגע שקיבלנו את ההחלטה הזו, רצינו לשתף בה את כולם. יש לברק תפקיד חשוב מאוד במערכת שלנו. אנחנו סומכים עליו ורוצים לדעת שבעמדה הזו יש יציבות. אני מאמינה מאוד ביציבות ושמחה שתהיה פה יציבות. הוכחנו כבר ואנחנו מוכיחים שאנחנו עושים הכול כדי שהמועדון יתקדם ונמשיך לעשות הכול.

"אנחנו עובדים תקופה לא קצרה עם ברק, אנחנו מודעים לכישרון שלו. יש חיבור מצוין בין הצד המקצועי לצד הניהולי ואין סיבה שלא נמשיך לעבוד בדרך בה אנחנו פועלים. אני תמיד חושבת איך להפוך את המערכת שלנו למוצלחת יותר. לכן הלכנו על המהלך הזה. יציבות בכל מערכת היא חשובה וזה מה שעשינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם הבעלים אלונה ברקת. יוסי ציפקיס
"החלטה אסטרטגית מבחינתנו כי הוא תקוע איתנו". ברקת עם בכר/יוסי ציפקיס

דבריו של ברק בכר

"אני שמח להמשיך במועדון לעוד תקופה ארוכה ללא סעיף יציאה. מהרגע הראשון הרגשתי כאן מצוין, התחברתי לדרך של המועדון הזה. אני שמח להיות חלק מהמועדון הזה עם הצוות שלי. אני מודה לאלונה ואסי על התמיכה לאורך השנים האלה. אני בטוח שנגיע לעוד דברים יפים ביחד.

"כשטוב לי במקום, אני לא ממהר לעזוב ולא מתפתה לעזוב. טוב לי מאוד במועדון הזה, נותנים לי הכול, לא רק מבחינה מקצועית אלא הרבה מעבר. אני נמצא במערכת שגם הצליחה וגם שואפת להתקדם עוד. אני רואה את הרעב הזה בכל המערכת. אני מתחבר מאוד לדרך הזו וחושב שאפשר להגיע רחוק יותר. אני לא אוהב את הלחשושים, מעדיף שקט. לא מגיע לקבוצה שידברו יותר מדי מסביב. אני חושב שזה מהלך נכון גם מבחינתי וגם מבחינת המועדון.

"לגבי ינואר? נכון לעכשיו, אני לא רואה צורך להתחזק. הכול נזיל ויכול להשתנות, אבל אנחנו מקבלים שחקנים חשובים מאוד שחוזרים מפציעות. וובה בראון, ברדה ומליקסון. הסיבה שחתמתי בלי אפשרות לצאת היא שאני יודע שיש פה אנשים במערכת שרוצים תמיד להתקדם. לא תהיה בעיה מבחינת סגל שחקנים, אנחנו עובדים ביחד ותמיד חושבים איך להתחזק. אנחנו כל הזמן רוצים להמשיך ולהתקדם וכשנרצה לעשות שינויים, יש פה אנשים שיודעים איך לעשות את השינויים".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם הבעלים אלונה ברקת. יוסי ציפקיס
"כשטוב לי במקום, אני לא ממהר לעזוב ולא מתפתה לעזוב". בכר עם ברקת/יוסי ציפקיס

דבריו של אסי רחמים

"אני מברך את ברק, זה מינוי חשוב שנותן הרבה שקט למועדון בשנים הבאות. זה מאפשר לברק גם מעורבות במחלקת הנוער ולאפשר למועדון להמשיך ולהצמיח שחקנים מדור העתיד שלנו. המעורבות של ברק חשובה מאוד בגידול דור העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully