וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה מתכוננים להפועל באר שבע: "אלונה ברקת, אשת הקסמים"

"מילייט" הכיר לקוראיו את הבעלים של האלופה: "לפני שהיא שכנעה את ברדה לחזור, אף כדורגלן טוב לא רצה לשחק בקבוצה", "היא הוכיחה כמה ההחלטה לרכוש את המועדון הייתה מדויקת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ובשיקטאש תפגשנה בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית רק באמצע פברואר, אבל בטורקיה כבר מתכוננים. בעיתון הנפוץ "מילייט" פורסמה הבוקר כתבה קצרה שסקרה את דרכה של אלונה ברקת לרכישת המועדון ושהכותרת שלה היא "אשת הקסמים".

"אלונה ברקת, האשה הראשונה והיחידה שמחזיקה מועדון כדורגל בישראל, עשתה קסמים הפועל באר שבע, יריבת בשיקטאש", נכתב שם, "ב-2007 היא קנתה את הקבוצה בשני מיליון יורו ומאז היא העלתה אותה לליגה הראשונה והביאה לה אליפות ראשונה אחרי 40 שנה".

ב"מילייט" הוסיפו: "אלי אלאלוף, מהאישים הבכירים בעיר באר שבע, פגש את ברקת באוניברסיטת תל אביב ושכנע אותה לרכוש את הפועל באר שבע. היוזמה הזו הפתיעה אנשים רבים, אבל ברקת הוכיחה כמה הצעד שלה היה מדויק".

עוד נכתב שם: "כדורגלנים טובים לא רצו להגיע לבאר שבע בגלל שהעיר נמצאת באמצע המדבר, בדרום ישראל. ההעברה של אליניב ברדה ב-2013 שינתה את הכיוון של הקבוצה. ברקת שיכנעה אותו להגיע לקבוצה בה הוא גדל ואחרי זה הכוכבים התחילו לנחות במועדון".

אלונה ברקת הפועל באר שבע. קובי אליהו
מככבת בטורקיה. ברקת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully