וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: איום פיזור מנהלת הליגה בכדורסל יירד מהפרק בשלב זה

15.12.2016 / 18:03

בישיבת חירום של דירקטוריון מנהלת הליגה לא התקבלו החלטות שיובילו לפתרון המשבר הנוכחי, אך הוחלט כי יתקיימו דיוני המשך כשהמטרה היא להוביל לסיומו. אחד הפתרונות: מינוי קומישינר בעל סמכויות מוגבלות

עורך דין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. ראובן קסטרו
האופציות נשקלות. שמעון מזרחי/ראובן קסטרו

דירקטוריון מנהלת ליגת העל התכנס היום (חמישי) לישיבת חירום בתל אביב, בעקבות המכתב ששלחו חמש קבוצות ליגת העל לאיגוד הכדורסל, בדרישה לפזר את המנהלת ולהקים מנהלת חדשה. במהלך הישיבה פרש כל אחד מחברי הדירקטוריון את משנתו, וכצפוי לא התקבלו החלטות בעלות משקל או התקיימו הצבעות, אך אחד הדברים שהוסכמו הוא שאיום פיזור המנהלת יירד בשלב זה מן הפרק, ובמקביל יתקיימו דיוני המשך כדי לנסות ולפתור את המשבר.

כזכור, הדרישה של חמש הקבוצות - מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, מכבי חיפה, מכבי קרית גת והפועל חולון הייתה לפזר את מנהלת הליגה ולא בשל העובדה כי הם לא מרוצים מתפקודה, אלא בשל התסכול ממבנה הדירקטוריון, מבנה שלטענתן מונע מקבלת החלטות לא אינטרסנטיות. אותן קבוצות אף טענו כי מכבי אשדוד/באר טוביה תומכת בהן מבחוץ, אך יו"ר הקבוצה מאיר קיקוז טען בשיחה עם וואלה! ספורט כי לא קיבל כל החלטה.

כעת נותר לראות מה יולידו אותם דיוני המשך כשבין האפשרויות שעלו בימים האחרונים על הפרק היו מינוי קומישינר לליגה, אך לא כזה שיכול לקבל החלטות בלתי מוגבלות, הוספת חברי דירקטוריון שהם נבחרי ציבור לדירקטוריון הקיים, או לחילופין הקמת ועדות בעלות משקל גבוה יותר מלבד הדירקטוריון. במקביל קבעו באיגוד הכדורסל כי נושא הבלאגן במנהלת הליגה ייעלה לדיון בישיבת ההנהלה הקבוצה שתיערך בתחילת ינואר.

עוד בנושא

חמש קבוצות בליגת העל פנו לאיגוד בדרישה לפזר את מנהלת הליגה
בהנהלת איגוד הכדורסל ידונו במשבר במנהלת הליגה
במכבי אשדוד לא החליטו האם לתמוך בדרישה לפיזור מנהלת הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully