וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי אשדוד לא החליטו האם לתמוך בדרישה לפיזור מנהלת הליגה

12.12.2016 / 12:26

למרות טענות הקבוצות החתומות על המסמך הקורא לאיגוד להחליף את המנהלת הקיימת, בקבוצה מעיר הנמל כלל לא קיבלו החלטה. היו"ר מאיר קיקוז: "אני מתעסק במה שהכי טוב למכבי אשדוד, לא החלטתי האם להצטרף או לא"

one

חמש קבוצות מליגת העל היו חתומות אתמול (ראשון) על מכתב שקרא לאיגוד הכדורסל לפזר את מנהלת הליגה ולהקים מנהלת חדשה. כחלק מההודעה לעיתונות שיצאה במקביל למכתב, צוין כי: "כמחצית מקבוצות ליגת העל כבר חתמו על הבקשה, וקבוצות נוספות הביעו את תמיכתן". הלגיטימציה למכתב הגיעה לאור העובדה שבאמת מחצית מהקבוצות תומכות ברעיון, ונציגי הפונות לאיגוד אף הסבירו אתמול שמכבי אשדוד/באר טוביה לא חתמה על המסמך מטעמים בירוקרטיים, כך שלמעשה מדובר בשש קבוצות, מחצית מקבוצות הליגה.

במכבי אשדוד שמעו על הטענות הללו, והופתעו לגלות אותן. "הסיבות הבירוקרטיות שצוינו הן אני, אני זה שלא חתמתי", אומר לוואלה! ספורט יו"ר הקבוצה מאיר קיקוז, "לא מדובר בסיבות בירוקרטיות, אלא פשוט בגלל שלא החלטתי האם להצטרף או לא. הציגו לי את המסמך הזה, כתוב שם שיקימו מנהלת חדשה, אבל איך אפשר לדעת האם המנהלת החדשה תהיה טובה לקבוצות הקטנות, ביניהן מכבי אשדוד? אני חדש בעסק, אני לא מתעסק באנשים אלא במה שהכי טוב למכבי אשדוד, ואני לא אקבל החלטה עד שלא יראו לי שהמהלך הזה טוב למכבי אשדוד".

קיקוז מונה הקיץ לתפקיד היו"ר לאחר שהיו"ר הקודם יורם אסרף עזב את תפקידו לטובת תפקיד אחר בעיר. מי שמשמש בשנים האחרונות כנציג הקבוצה בדירקטוריון המנהלת הוא שבי מיכאלי. בקרב קבוצות הליגה יש טענות רבות לאורך שנים נגד אשדוד, ולאחרונה גם נגד קרית גת, שהולכות מסיבה פוליטית עם מכבי תל אביב בכל החלטה בדירקטוריון, ללא כל קשר לשאלה האם הדבר טוב או רע להם.

עוד בנושא:

דירקטוריון מנהלת הליגה משותק, הקבוצות מחכות לאיגוד
חמש קבוצות בליגת העל פנו לאיגוד בדרישה לפזר את מנהלת הליגה

יפתח זיו שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. מגד גוזני
יפתח זיו שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully