וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהנהלת איגוד הכדורסל ידונו במשבר במנהלת הליגה

12.12.2016 / 16:45

אחרי הדרישה לפזר את הדירקטוריון ולהקים מנהלת חדשה, ידונו באיגוד בהשלכות השונות של הנעשה. במקביל, זומנו הקבוצות לישיבת חירום של המנהלת. רמי כהן: "כרגיל, הכל נעשה בבריונות ובמחשכים"

one

חמש קבוצות מליגת העל פנו אתמול (ראשון) לאיגוד הכדורסל בבקשה לפזר את דירקטוריון מנהלת ליגת העל הנוכחי, ולהקים מנהלת חדשה שתנהל את הליגה החל מהעונה הבאה. מלבד חמש הקבוצות - מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, מכבי חיפה, הפועל חולון ומכבי קרית גת - מצטרפת לבקשה גם מכבי אשדוד, שמטעמים ביורוקרטיים לא יכולה לחתום על המסמך. אל מול אותן קבוצות עומדות שש קבוצות אחרות - מכבי ראשון לציון, הפועל תל אביב, בני הרצליה, הפועל אילת, הפועל גלבוע/גליל ועירוני נהריה, שמתנגדות לשינויים. "כרגיל בפעולות של הצד הזה, הכל נעשה במחשכים", אמר אתמול לוואלה! ספורט יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן, "ככה הם נוהגים, בבריונות ובמחשכים". בשעות הצהריים זומנו הקבוצות לישיבת חירום ביום חמישי הקרוב.

- יו"ר המנהלת שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
במצב של שוויון ההחלטה הסופית עוברת ליו"ר. שמואל פרנקל/יוסי ציפקיס

המשמעות הראשונה של המכתב הוא למעשה נטרול משמעותו של דירקטוריון מנהלת הליגה, שבמצב של שוויון לא יכול לפעול, וההחלטה הסופית עוברת ליו"ר שמואל פרנקל שמחזיק בזכות הצבעה גם כן. למרות זאת, המנהלת אינה משותקת, ותמשיך לעבוד ולנהל את הליגה, לפחות עד לסיום העונה הקרובה. אין ברצון הקבוצות שפנו לאיגוד לפזר את האנשים שמנהלים ביומיום את המנהלת, אך אם הדירקטוריון לא יפעל לאורך זמן, מרחב הפעולה של עובדי המנהלת יילך ויקטן.

במנהלת הליגה בחרו אתמול שלא להגיב למכתב. "זה אומר הרבה מאוד", סיפר אחד הבכירים באיגוד הכדורסל אמש, "זה בעצם אומר שפרנקל מרוצה והולך עם הקבוצות שפנו אלינו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
כרגיל בפעולות של הצד הזה, הכל נעשה במחשכים"/יוסי ציפקיס

באיגוד הכדורסל היו מודעים זמן מה להתארגנות של הקבוצות, כשכבר לפני חודש פנה אחד מאנשי מכבי תל אביב ליו"ר האיגוד עמירם הלוי ואמר לו: "תתכוננו לנהל את ליגת העל החל מהעונה הבאה". היום הוחלט כי ישיבת הנהלת האיגוד שהייתה אמורה להיערך בשבוע הבא תידחה ל-2 לינואר, ובה ידונו בין היתר במצב במנהלת הליגה.

בסביבת איגוד הכדורסל יש כאלה שאומרים כי אם תקום מנהלת חדשה הם ידרשו להציב תנאים מסוימים בהם יהיה להם שליטה, בין היתר נושא מספר הזרים, ומספר העולות והיורדות כשברקע דרישה של מנהלת הליגה הלאומית שהחל מהעונה הבאה יעלו שתי קבוצות וירדו שתי קבוצות. "אם מישהו חושב שבאיגוד יתנו להם לעשות מה שהם רוצים, הם טועים", אמר אחד מחברי ההנהלה של האיגוד. אגב, בדיון בנושא מנהלת הליגה בהנהלת איגוד הכדורסל, לא רשאים להשתתף חברי הדירקטוריון.

עוד בנושא

חמש קבוצות בליגת העל פנו לאיגוד בדרישה לפזר את מנהלת הליגה
כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully