וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורהוט: "אולי עדיף שנקבל קבוצה גדולה, יהיה נחמד להגיע לגמר"

מגן הפועל באר שבע התראיין במולדתו הונגריה אחרי ההעפלה לנוקאאוט בליגה האירופית: "כולם אמרו שאינטר וסאות'המפטון יעלו, אבל האמנו בעצמנו. הכי קשה יהיה נגד טוטנהאם או רומא"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

החגיגות בהפועל באר שבע אחרי העלייה הנהדרת לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית מסרבות לדעוך וגם בהונגריה מרוצים. מיהאי קורהוט אומנם הוחלף ביום חמישי נגד סאות'המפטון ביובל שבתאי, שבנגיעה הראשונה שלו בכדור סידר את שער היתרון למאור בוזגלו בדרך לשלב הבא, אבל המגן השמאלי שהגיע בתחילת העונה בהחלט מהווה חלק משמעותי מההגנה החזקה של האלופה הישראלית.

יחד עם נמניה ניקוליץ' מלגיה ורשה, שהיה מועמד להגיע למכבי תל אביב בתחילת העונה, קורהוט מהווה צמד הונגרים שהגיע לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית. לכבוד האירוע, הוא וניקוליץ' התראיינו ב"בורס" ההונגרי והמגן של באר שבע סיפר: "כשהייתי בדברצן, היינו בליגה האירופית, אבל לצערי לא קיבלתי דקות. אז גם החלטתי שהגיע הזמן לעבור הלאה. כולם אמרו שאינטר וסאות'המפטון יעלו מהבית שלנו, אבל האמנו בעצמנו כל הדרך והוכחנו שאנחנו מסוגלים".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע נחתה בישראל, בכר: "הרגשנו שכל המדינה הייתה מאחורינו"
אלונה ברקת לא תסכים לשחרר שחקנים בינואר
הפועל באר שבע ממשיכה להגשים חלומות
כל היריבות האפשריות של הפועל באר שבע בשלב הבא

ג'וש סימס שחקן סאות'המפטון (ימין) מול מיחאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. GettyImages
חלק משמעותי מההצלחה. קורהוט/GettyImages

קורהוט הוסיף: "אם אני צריך לבחור רגע זכור אחד משלב הבתים, זה יהיה הניצחון בסן סירו על אינטר. שיחקתי בכל המשחקים בשלב הבתים למעט 18 דקות ואני מאוד מרוצה בקבוצה ומזה שעלינו. זה נהדר להיות חלק מזה. לאנגליה ליוו אותנו 1,500 או 2,000 אוהדים וחגגנו איתם על המגרש ואחר כך חגגנו גם בחדר ההלבשה".

לקראת המשך הדרך וההגרלה ביום שני אמר קורהוט: "ההגרלה הכי קשה תהיה טוטנהאם או רומא, אבל אם ניקח בחשבון שאת התוצאות הכי טובות שלנו השגנו מול אינטר וסאות'המפטון, אולי עדיף לנו לקבל קבוצה גדולה. יהיה נחמד להגיע לגמר, אבל בתור התחלה, אני רוצה ליהנות מהעלייה לנוקאאוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully