וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נחתה בישראל, בכר: "הרגשנו שכל המדינה הייתה מאחורינו"

9.12.2016 / 15:53

עשרות אוהדים קיבלו את השחקנים והצוות המקצועי אחרי ההישג הגדול בסאות'המפטון. בכר: "יש פה חיבור של הכול שהביא להצלחה. היריבה הבאה? לא משנה, הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות הכול"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

שחקני הפועל באר שבע, חברי הצוות המקצועי וחברי ההנהלה, נחתו אחר הצהריים (שבת) בישראל אחרי ההישג הגדול אמש בסאות'המפטון; תיקו 1:1 שהבטיח העפלה לשלב הנוק אאוט של הליגה האירופית. את פני השבים קיבלו עשרות אוהדים. לצד השמחה הגדולה נוכח ההישג, כולם בקבוצה דאגו להזכיר שוב ושוב שזה הזמן לחזור לקרקע בגלל שביום שני מחכה משחק קשה נגד בית"ר ירושלים.

עוד בנושא:


אלונה ברקת לא תסכים לשחרר שחקנים בינואר
הפועל באר שבע ממשיכה להגשים חלומות
כל היריבות האפשריות של הפועל באר שבע בשלב הבא

מאור בוזגלו/אבי כהן

ברק בכר אמר אחרי הנחיתה: "גם לפני המשחק אמרנו שאנחנו רוצים להמשיך את החלום. הגענו עם סיכוי לעבור, אז האמנו. ראינו את העוצמה של סאות'מהפטון, זו הייתה חוויה מאוד גדולה, אבל באנו מוכנים ושקטים. מה שמאפיין את המועדון זה הדרך והקהל האדיר. יש הרגשה שכל המדינה הייתה מאחורינו".

בכר הוסיף: "יש פה חיבור של הכול שהביא להצלחה. החלק שלי? נותנים לי את התנאים להצליח. יש לי צוות שעובד מאוד קשה בשביל שזה יראה ככה. השלב הבא? לא משנה את מי נקבל, הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות הכול"

בכר נשאל על שינויים בינואר והשיב: "יש סגל מספיק גדול, יש שחקנים שצריכים לחזור כמו וובה בראון, מאור מליקסון, אליניב ברדה. אם נראה לנכון נעשה חיזוק או שניים, אבל אני לא חושב שצריך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חגיגות העלייה באצטדיון סנט מרי

הילד ענק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully