וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פיראס מוגרבי ביקש הבהרות לגבי האופציה בחוזה שלו

9.12.2016 / 11:13

לאחר שיחה שיזם עם ראשי המועדון, הקשר ביקש לברר האם בכוונתם להאריך את חוזהו. כתנאי לעסקה, במועדון רוצים שר.ב. לייפציג תכלול אופציה לרכישת דמארי. ג'אבר עשוי לפתוח, קגלמאכר מגן?

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: משדר מאולפן וואלה! NEWS לקראת המחזור הקרוב בליגת העל

קשר מכבי חיפה, פיראס מוגרבי, ביקש מהמועדון הבהרות לגבי האופציה בחוזה שלו. על פי ההסכם בין הצדדים, חיפה יכולה לממש את האופציה על השחקן בשנתיים נוספות. השחקן ביקש לברר האם המועדון מתכוון לממש את האופציה עליו, אולם שם מתכוונים להחליט רק לקראת סיום העונה. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי מוגרבי ביקש לעזוב את המועדון. לאחרונה יזם השחקן שיחה עם תור כריסטיאן קרלסן, אליה הגיע מלווה בגוסטבו בוקולי, שתרגם את השיחה.

עוד בנושא:

אנגלידיס שוחח עם שוטה ארבלדזה. קיארטנסון: "האשמה על כולם"
חמד שומר עיתונים, יהודה גליק מתמוגג: ברשת חוגגים עם הפועל באר שבע
אוהדי סאות'המפטון דורשים את ראשו של פואל: "הנמושה של הבית הדהימה"
לוכדי חלומות: הפועל באר שבע מגשימה פנטזיות נגד כל הסיכויים
הפועל באר שבע: ברקת לא צפויה להסכים לשחרורים, אינטר בירכה

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
דורש הבהרות. מוגרבי/ברני ארדוב

הקבוצה ממשיכה בניסיון לצרף את עומר דמארי ורוצה שר.ב. לייפציג תכלול אופציה לרכישת השחקן בתום העונה כחלק מהעסקה. בלייפציג שוקלים להשאילו ללא האופציה הזאת, ומכאן הפערים בין הצדדים. בקרוב מאוד אמור סוכנו של השחקן, רונן קצב, להודיע לחיפה מהי הדרישה הסופית של הגרמנים. במועדון ימשיכו לעקוב אחר חלוץ מכבי הרצליה, ז'ורדן פושה, אך נראה כי מדובר בעיקר על מעקב לקראת העונה הבאה. הצרפתי מסיים חוזה בחודש יוני ולכן מעריכים שאם לא יעזוב את הרצליה בינואר עלויות העסקה יהיו נמוכות במיוחד.

הקבוצה ערכה את ההכנות האחרונות למשחק בנתניה, מול הפועל רעננה. עטאא ג'אבר עשוי לפתוח בהרכב במקום קמיל ואצק, שייעדר משני המפגשים הקרובים בשל פציעה והרחקה. ג'אבר כבר תורגל לפני המשחק מול בית"ר ירושלים, אך ואצק קיבל זריקה ובהתייעצות עם הצוות הרפואי הוחלט שהוא כשיר.

רנה מולנסטיין עשוי להציב את גארי קגלמאכר שוב כמגן, זאת על מנת שמארק ואליינטה שהתאושש מהפציעה יוכל לפתוח כבלם לצדו של דקל קינן. מולנסטיין התייחס השבוע למשחק מול בית"ר ירושלים כשאמר באסיפה: "לא היינו רגועים עם הכדור, לא נראינו כמו במשחק מול הפועל כפר סבא ובכלל, במשחקים האחרונים. באה לחיפה קבוצה שרצתה יותר מאיתנו את הנקודות וכל הכבוד להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully