וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגרבי ביקש לעזוב, מכבי חיפה סירבה: "תישאר עד תום העונה"

1.12.2016 / 9:20

למרות הסגל העמוס וחזרת רוקאביציה, במועדון טוענים אחרי השיחה: "מולנסטיין בונה עליו". המאמן מתכנן לצרף חלוץ בינואר, אך קרלסן מחפש גם בלם זר לקראת העונה הבאה. ואליינטה ישוב לאימונים בשישי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הפכה את ההדחה ברבע גמר גביע הטוטו למעין מסורת בשנים האחרונות. אחרי שבעונה שעברה הודחה על ידי מכבי פתח תקוה בשלב הזה (ב-2010/11 על ידי מכבי תל אביב, ב-2012/13 זאת הייתה מכבי נתניה), אתמול זאת הייתה הפועל באר שבע שעלתה בזכות ניצחון בגומלין. בניגוד לעבר, המאמן של הירוקים רנה מולנסטיין יצא מרוצה הפעם. הוא נכנס לחדר ההלבשה ופרגן לשחקנים המחליפים שלו. "אם המטרה הייתה רק לעלות שלב, היינו משתפים את הזרים, מעלים את עטר וורמוט והופכים את המשימה לפשוטה יותר. רנה החליט עוד לפני המשחק שהמטרה היא לשתף צעירים. הרווחנו כמה מהם אתמול וזה חשוב", אמרו בחיפה. המועדון הפסיד 200 אלף שקל מההדחה הזאת ויגרוף בסך הכל 325 אלף שקל עבור ההגעה לרבע הגמר.

פיראס מוגרבי שכבש בכל אחד מארבעת משחקי גביע הטוטו האחרונים, לא כבש אתמול, אבל היה מאוד מעורב במשחק. גורמים במועדון סיפרו אתמול כי מוגרבי יזם שיחה במהלך השבוע שעבר בה ביקש לעזוב את הקבוצה, אולם נתקל בסירוב. "אמרנו לו שיישאר עד תום העונה", סיפרו בחיפה והסבירו: "עם קצת מזל, גוזלן וקהת היו מבקיעים אתמול מהכדורים שהוא חילק להם. נתנו לו הזדמנות וזה מראה שכל הדיבורים על כך שמולנסטיין לא סופר אותו אינם נכונים. גם הפנדל הגיע ממסירה שלו". עטאא ג'אבר ואיאד אבו עביד אמנם שותפו אתמול, אבל אם המגמה לא תימשך בליגה ייתכן שיעזבו. גם עתידו של יניב בריק, שנכנס אתמול כמחליף, לא ברור. לגבי שחקנים שיגיעו, במועדון רוצים לצרף חלוץ ושמו של עומר דמארי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, כבר עלה. חיפה ממתינה לתשובת לייפציג שטרם השיבה סופית באילו תנאים היא מוכנה לשחרר אותו. השבוע עלתה אפשרות לפיה אם טור כריסטיאן קרלסן ימצא בלם זר, הוא יצטרף במהלך החלון הנוכחי עד מנת שיתאקלם לקראת העונה הבאה. בשלב זה אין כוונה לשחרר את מארק ואליינטה, שישוב לאימונים ביום שישי, אבל הפציעות שהוא עובר יהוו משקל רב בהחלטה לגביו בתום העונה.

היום תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. כ-2,000 כרטיסים בלבד נותרו למשחק והצפי הוא לאצטדיון מלא. במועדון מבינים שלא יוכלו להתחרות העונה עם הפועל באר שבע, אבל לפי המצב הנוכחי, מולנסטיין בהחלט מאמין שהקבוצה תוכל להתחרות עם מכבי תל אביב. לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות והפרש שערים דומה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הודחה מגביע הטוטו אחרי הפסד 2:1 בבאר שבע
מולנסטיין: "למה שגליינור פלט לא יישאר עד סוף העונה?"

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
ביקש לעזוב. מוגרבי מימין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully