וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אי אפשר לצפות לתיאום עם כל כך הרבה שינויים"

30.11.2016 / 21:59

מאמן באר שבע הסביר את המחצית הראשונה החלשה ב-1:2 על מכבי חיפה בגביע הטוטו: "עברנו את זה בשלום". מולנסטיין: "מאוכזב מהתוצאה אבל שיחקנו טוב. למה שפלט לא יישאר עד סוף העונה?"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע המשיכה במומנטום הנפלא שלה הערב (רביעי), כשגברה בטרנר 1:2 על מכבי חיפה מצמד בזק של אנתוני וואקמה המחליף (77, 78), שמצא את הרשת מבישולים של מהראן ראדי. ניקיטה רוקאביציה רק צימק מהנקודה הלבנה לקראת סיום (88).

"זה מסוג המשחקים שאתה עושה שינויים וגם הקבוצה השנייה אז המטרה היא התוצאה", אמר ברק בכר בסיום. "לא היה משחק טוב, במיוחד במחצית הראשונה, אבל עברנו את זה בשלום ועכשיו המטרה היא יום שבת. אתה לא יכול לעשות כל כך הרבה שינויים ולצפות שיהיה תיאום כזה וכל מי ששיחק היום הוא שחקן ראוי בהפועל באר שבע ויכול להיות שחקן הרכב. זה גביע הטוטו אז אתה לא יכול לבוא באותה דריכות אבל עברנו וזה מה שהכי חשוב. אנחנו לא יכולים לתת לאותו הרכב לשחק בכל המשחקים. אנחנו נתמודד על כל משימה בזמן שלה. גביע הטוטו זו עוד מטרה העונה הזו ואנחנו רוצים לקחת עוד תואר. גורדנה שיחק היום, לא? הוא חלק מהסגל".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
"כל מי ששיחק היום הוא שחקן ראוי בהפועל באר שבע ויכול להיות שחקן הרכב". ברק בכר/יוסי ציפקיס

מנגד, המאמן המפסיד רנה מולנסטיין סיכם: "אני מאוכזב מהתוצאה אבל אני חושב ששיחקנו טוב מאוד, כולל השינויים שעשינו, ואני חושב שזו הייתה הזדמנות טובה לשחקנים הצעירים שלא משחקים בדרך כלל. היינו צריכים לנצל את ההזדמנויות שהגענו אליהם אבל ברגע שבאר שבע הכניסה את התותחים הכבדים שלה זה עשה את ההבדל. ספגנו שני שערים בדקה אחת לצערי אבל אני לא מאשים את יונתן לוי בשער השני כי הוא שחקן צעיר והוא ילמד את הלקח, יש לו עתיד מזהיר לפניו. אם המשחק היה נמשך עוד עשר דקות היינו יכולים להשוות".

על מעמדו של גליינור פלט אמר המאמן: "גליינור לא היה כשיר לשחק. למה שהוא לא יישאר בחיפה עד סוף העונה? הוא שחקן טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully