וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סאות'המפטון דורשים את ראשו של פואל: "הנמושה של הבית הדהימה"

הלם באנגליה. המאמן ספג ביקורות קשות, ואן דייק נשמע שבור: "אין מילים לתאר כמה זה מתסכל". בממלכה התלהבו מאוהדי באר שבע ושיבחו את בכר וגורש: "הם חגגו כאילו כבר זכו בליגה האירופית"

צילום: שלמה וייס, עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בסאות'המפטון היו בהלם אחרי ה-1:1 הביתי מול הפועל באר שבע בבית. הקבוצה האנגלית ספגה ביקורת בתקשורת וברשתות החברתיות כשראש וראשון לחטוף ביקורת היה המאמן שלה, קלוד פואל, שהואשם בכך שבחר במערך הגנתי מדי.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הדהימה את סאות'המפטון
ברק בכר: "זה הישג מדהים", מאור בוזגלו: "אלוהים היה איתנו"
אז את מי אתם רוצים בשלב הבא?
כל התמונות המרגשות מהערב העצום של הפועל באר שבע

- וירג'יל ואן דייק בלם סאות'המפטון. GettyImages
איזה ערב אומלל לאנגלים. ואן דייק מתחבא מאחורי החולצה/GettyImages

עשרות מאוהדי סאות'המפטון חיכו למאמן קלוד פואל מחוץ לאצטדיון וקיבלו אותו בקריאות זעם, אך המאמן לא התרגש. "קשה למצוא את המילים, קשה להסביר מה קרה. זו אכזבה עצומה לסאות'המפטון, למועדון, לקהל, לשחקנים כמובן. נתנו את כל כולנו במפעל הזה, לפעמים עשינו תוצאות טובות. קשה לי לקבל את התיקו הזה, במיוחד שהיריבה בעטה פעם אחת לשער והגיעה למצב בודד בכל המשחק".

על אף שפתח מול באר שבע בהרכב הכי חזק שלו, המאמן סופג ביקורת על הרוטציה התכופה בסגל, שלטענת כמה מהפרשנים פגעה בו גם אמש. "אני מתעקש שזו הדרך הנכונה. היה חשוב להנחיל את זה מתחילת העונה. זה מה שנתן לנו אוויר כדי להעפיל לחצי גמר גביע הליגה, למשל. אי אפשר לשחק בכל המשחקים עם אותם 11 שחקנים".

בלמה ההולנדי של סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק אמר לאחר המשחק: "אני מרגיש כל כך מאוכזב, במיוחד מהצורה בה ספגנו את השער. אסור לנו לתת לזה לקרות ברמה הזו. אני מתוסכל ומתקשה לבטא את התסכול הזה במילים. רצינו לנצח כי אם אתה משחק על 0:0, זה עלול להסתבך. היו לנו הזדמנויות במחצית הראשונה ולא היינו יעילים מספיק. הכדור היה קרוב אלינו לרחבה והם שיחקו על כל הקופה, לחצו בצורה של קמיקזים וזכו בקופה. אנחנו צריכים להסתכל על זה ולהשתפר".

על היריבה אמר הבלם: "ידענו שיהיה משחק קשה, שיחקנו נגד באר שבע בחוץ והיה לנו משחק קשה מאוד שם. היינו מוכנים וערוכים לזה, אבל היינו צריכים לכבוש את השער הזה. לצערי גם לא שמרנו על רשת נקייה. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מתאוששים מזה לקראת המשחק ביום ראשון כי זה הולך להיות משחק חשוב מאוד".

הילד ענק/רויטרס

מה שתפס את הכותרות הראשיות בעיתונים ובאתרים המובילים באנגליה היה המשחק של מנצ'סטר יונייטד, אבל ההפתעה של באר שבע קיבלה מקום נכבד. ב'דיילי מייל' ש"מאור בוזגלו שבר לסאות'המפטון את הלב. הסיינטס ידעו שהם זקוקים לתיקו אפס עם לניצחון, אבל התוכנית שלהם התפרקה לחתיכות כשנותרו 12 דקות על השעון. בדיווח של 'דיילי מייל' ניתנו גם ציונים לשחקני באר שבע: רביעיית שחקני ההגנה בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק ומיהאי קורהוט קיבלו 7 כל אחד, ראדי, אוגו, הובאן, וואקמה ושהר 6, אבל דודו גורש וברק בכר זכו לציון הגבוה ביותר, 8 (לעומת קלוד פואל, שקיבל את הציון 5).

גם ב-BBC ביקרו את שיטת המשחק הזהירה של פואל. "הוא ניסה להתגונן, התרכז בלא לספוג, וזה עלה לו ביוקר. הוא שילם מחיר כבד על הטקטיקה השגויה שלו. הסיינטס בקושי סיכנו את השער, עד שהגול של בוזגלו הכריח אותם לזנוח את תוכנית המשחק המקורית. אבל זה כבר היה מאוחר מדי", נכתב.

"הנמושה של הבית הדהימה את סאות'המפטון והעיפה אותה לכל הרוחות", נכתב ב'סאן'. גם שם העניקו ציונים נדיבים לשחקני האלופה הישראלית: גורש, ביטון, ויטור, צדק, קורהוט ובוזגלו קיבלו 7, בעוד ראדי, אוגו, הובאן, גדיר, וואקמה ושהר קיבלו 6.

ב'טלגרף', לעומת זאת, בעיקר התרגשו מבאר שבע ומהאווירה שאוהדיה יצרו בסיינט מרי. "הם רצו יותר, הם התרגשו יותר, הם היו קשוחים יותר. אלפי האוהדים חגגו כאילו כבר זכו בליגה האירופית, אבל למה לא, בעצם? הם עשו הישג ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully