וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "אם נרצה לזכות באליפות נצטרך לסיים מעל סיטי וליברפול"

כוכב צ'לסי עקץ את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד לקראת מפגש הפסגה מול הקבוצה של גווארדיולה: "אגוארו בכושר הבקעה טוב, מקווה שדה בראונה יהיה ביום רע". טומוביץ', באדל וברנרדסקי יגיעו בינואר?

שחקן צ'לסי אדן הזאר. GettyImages
לא סופר את מוריניו. הזאר/GettyImages

הקרב על האליפות בליגה האנגלית יגיע לאחד מרגעי השיא שלו כאשר צ'לסי תפגוש את מנצ'סטר סיטי. הדהירה של הבלוז לא נעצרה גם אחרי המפגש מול טוטנהאם בדרבי, שהותיר את אנטוניו קונטה במקום הראשון. לקראת המפגש מול פפ גווארדיולה, אדן הזאר בחר לסמן את היריבות העיקריות של הבלוז על התואר.

עוד בנושא:

פיליפה קוטיניו ייעדר כשישה שבועות, קראגר: "עלול להכריע את מאבק האליפות"
"שיחת חירום" בברצלונה, מסי בספק לקלאסיקו, גם ריאל מודאגת מאוד
מכת פציעות בהגנת יובנטוס: לאונרדו בונוצ'י ייעדר כחודשיים

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
במאבק? מוריניו/רויטרס

"ליברפול וסיטי הן קבוצות טובות, ואם אנחנו רוצים לזכות בתואר ולהיות במאבק עד הסוף, נצטרך לסיים מעליהן", אמר הבלגי והתעלם בצורה מופגנת בארסנל, מנצ'סטר יונייטד והאקס ז'וזה מוריניו. "במחזור הקרוב נפגוש את סיטי, שהיא יריבה קשה. חשוב שנמשיך בקצב שלנו, יש לנו ביטחון לקראת המשחק מולם. תמיד קשה לנצח באתיחאד, וסרחיו אגוארו נמצא בכושר הבקעה טוב. נצטרך להיות בשיאנו", סיכם הזאר.

על קווין דה בראונה אמר: "הוא לא קיבל הזדמנות בצ'לסי, אבל התקופה שלו בגרמניה עשתה לו רק טוב. לפעמים מערכת יחסים עם מאמן מסוים לא מפיקה את המיטב, ועכשיו הוא הפך לאחד משחקני הטובים בעולם. זה נהדר עבור הנבחרת הבלגית ששניים מהשחקנים שלה נאבקים על תואר האליפות באנגליה, אנחנו חברים טובים ואני מקווה הפעם שיהיה לו משחק רע".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן פיורנטינה מילאן באדל. GettyImages
מבוקש. באדל/GettyImages

בינתיים, בתקשורת האיטלקית טוענים כי קונטה מעוניין בשלושה שחקנים השייכים לפיורנטינה. על הכוונת של הבלוז נמצאים: ננאד טומוביץ', מילאן באדל ופדריקו ברנרדסקי. מאמן צ'לסי מקווה להעמיק את הסגל של צ'לסי, ועוקב במיוחד אחרי החניכים של פאולו סוזה, המשחקים במערך שדומה מאוד לזה שהוביל את צ'לסי לדהירה המרשימה.

הוויולה, שסובלים מעונה מאכזבת ועשויים להיפרד מסוזה, יהיו מוכנים לוותר על השלושה תמורת הסכום הנכון, בדיוק כמו שהיה במקרה מרקוס אלונסו. גם חאמס רודריגס, שמתקשה למצוא דקות אצל זינדין זידאן בריאל מדריד, נקשר עם מעבר לצ'לסי. לא ברור האם רומן אברמוביץ' יסכים לממן את המעבר של הקולומביאני, אך הוא זוכה להערכה רבה מצד קונטה, כך מדווחים היום בתקשורת הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully