וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו ייעדר כשישה שבועות, קראגר: "עלול להכריע את מאבק האליפות"

הברזילאי הנהדר של ליברפול, שנפגע במהלך השבת האחרונה בצורה קשה, ישוב רק ב-2017. בלם העבר חושש לקראת המשך העונה: "זה מזכיר את ההשפעה של דה בראונה על סיטי בעונה הקודמת"

רגלו של פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול לאחר שנפצע. רויטרס
הקרסול של קוטיניו/רויטרס

רגעי חרדה ארוכים עברו בשבת האחרונה על אוהדי ליברפול. פיליפה קוטיניו נפגע בצורה קשה במהלך הניצחון 0:2 על סנדרלנד ועורר דאגות אצל הצוות של יורגן קלופ. היום (שני), אחרי 48 שעות של דאגה, הודיעו המייטי רדס כי הברזילאי הנהדר ייעדר כשישה שבועות, אך ללא יזדקק לניתוח.

עוד בנושא:

דיווחים סותרים בליברפול על הפציעה של קוטיניו. קלופ: "נדע רק אחרי הבדיקה"
"שיחת חירום" בברצלונה, מסי בספק לקלאסיקו, גם ריאל מודאגת מאוד
שלישי בגביע הליגה: ליברפול מארחת את לידס ברבע הגמר
דני אלבס: "הפציעה שלי לא כזו חמורה כפי שדווחה באינטרנט"

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול לאחר שנפצע. רויטרס
מכה לקלופ. קוטיניו/רויטרס

קוטיניו ספג חבלה קשה בקרסול, אך בליברפול בחרו להמתין עם ההערכות המוקדמות עד הבדיקה. תחילה היה מדובר כי בשבר חמור, שעשוי לסיים את העונה עבור הקשר. מיד עם השריקה ניסו להרגיע את הגזרה וטענו כי רק אחרי הבדיקות יהיה אפשר להכריע. הקשר כבש העונה חמישה שערים ותרם כמות זהה של בישולים. המשחקים אותם יחמיץ קוטיניו יהיו מול בורנמות', ווסטהאם, מידלסברו, אברטון, סטוק סיטי, מנצ'סטר סיטי וסנדרלנד כאשר הוא ישוב מול מנצ'סטר יונייטד. גם מצבו של רוברטו פירמינו מדאיג את קלופ, אך החלוץ התאושש והוא צפוי להיות כשיר למחזור הקרוב.

בינתיים, ההיעדרות של קוטיניו מדאיגה את כוכב העבר של המייטי רדס, ג'יימי קראגר: "מדובר בשחקן הטוב ביותר של ליברפול העונה, מדובר במאבק שיכול לפגוע אנושות במאבק האליפות. אני חושב שההרכב של ליברפול נהדר והוא גם התייצב בצורה טובה בשבועות האחרונים, אני חושש שההיעדרות של פליפה עשויה להיות מכריעה במאבק על התואר. המקרה של קוטיניו מזכיר לי מאוד את המקרה של קווין דה בראונה בעונה הקודמת עבור מנצ'סטר סיטי, זה פגע בקבוצה בצורה קשה. לסיטי יש סגל איכותי ועמוק יותר מאשר לליברפול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully