וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים סותרים בליברפול על הפציעה של קוטיניו. קלופ: "נדע רק אחרי הבדיקה"

הקשר הברזילאי פונה מהמגרש על אלונקה כשהוא ממרר בבכי, קלופ מבקש לחכות. המאמן על הניצחון על סנדרלנד: "זו הייתה הקבוצה הכי הגנתית שראיתי בחיי. כפינו עליהם לשחק ככה"

שחקן ליברפול פיליפב קוטיניו מורד על אלונקה. רויטרס
זה לא נראה טוב. קוטיניו על האלונקה/רויטרס

העונה המוצלחת של ליברפול עד כה עלולה לקבל תפנית לא נעימה עקב פציעתו של פיליפה קוטיניו במהלך ניצחונה הערב (שבת) 0:2 על סנדרלנד במסגרת המחזור ה-13 של הפרמיירליג. התקרית אירעה בדקה ה-34, אז דידייה אנדונג והברזילאי נכנסו לתיקול הדדי בניסיון לזכות בכדור, וקשר ליברפול סובב את רגלו בצורה קשה ונותר בכאבים על הדשא. קוטיניו הורד מהמגרש על אלונקה כאשר הוא ממרר בבכי ודיווחים ראשוניים כבר ציינו שייתכן ומדובר בשבר. בקבוצה ייאלצו להמתין עד לבדיקות כדי לדעת מהי חומרת הפציעה בדיוק, אך נראה כי קוטיניו עלול להיעדר תקופה לא קצרה. כך או כך, שערים של אוריגי המחליף (75) ומילנר (91) העניקו לליברפול ניצחון חשוב.

אחרי המשחק נרשמו מספר דיווחים סותרים על הפציעה. היו שטענו ש"ליברפול נושמת לרווחה ומאמינים שלא מדובר בשבר", אחרים דיווחו על חשש שהברזילאי ייעדר עד חצי שנה.

קלופ אמר על קוטיניו ש"זו פציעה בקרסול, אבל אי אפשר להגיד יותר מזה עד שלא יעבור בדיקות. גם פירמינו קיבל מכה בכף הרגל, אבל זה לא אמור להיות רציני".

על הניצחון אמר קלופ ש"לא היה לי ספק איך המשחק הזה ייגמר. רק ניסיתי לתקן כמה דברים ולשפר את הריווח שלנו. היה משחק קשה, אבל היינו ראויים לניצחון. יש מה לנתח. זו הייתה הקבוצה הכי הגנתית שראיתי בחיי. כפינו עליהם לשחק ככה. אחד הדברים הקשים בכדורגך זה לפרוץ הגנות כאלה, אבל נשארנו מרוכזים ומצאנו את הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אוהדי ליברפול החלו להציף את רשתות החברתיות בתגובות ממש מרגע הפציעה, וכמובן שרובם פסימיים מאוד ומשתמשים בביטויים כמו "יום הדין הגיע" ו"אנחנו אבודים" לצד איחולי החלמה. חלקם אף התייחסו לכך שחברו של קוטיניו לשלישיית ההתקפה של יורגן קלופ, סאדיו מאנה, ייצא להשתתף באליפות אפריקה לאומות בעוד קצת למעלה מחודש במדי סנגל.

קוטיניו כבש העונה חמישה שערי ליגה ומגלה יכולת נהדרת שעזרה להוביל את ליברפול למאבקי הצמרת. גם בנבחרת ברזיל הוא תפס תפקיד מפתח בתקופה האחרונה, ואין ספק שהפציעה הגיעה בעיתוי רע מאוד עבורו ועבור המייטי רדס.

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו נפצע מול סנדרלנד. רויטרס
רגע הפציעה/רויטרס
שחקן ליברפול פייפה קוטיניו מקבל טיפול רפואי. רויטרס
קוטיניו מקבל טיפול/רויטרס
פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול לאחר שנפצע. רויטרס
הפנים אומרות הכל/רויטרס
רגלו של פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול לאחר שנפצע. רויטרס
נראה רע. הרגל מתעקמת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully