וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות בהגנת יובנטוס: לאונרדו בונוצ'י ייעדר כחודשיים

אחרי אנדראה ברצאלי וג'ורג'יו קייליני, גם הבלם הוותיק התווסף לרשימת הפצועים הארוכה בחוליה האחורית של הגברת הזקנה. דני אלבס, שגם כן נפצע מול גנואה, עלול להיעדר כארבעה חודשים

שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י חוגג. רויטרס
גם הוא מושבת. בונוצ'י/רויטרס

יובנטוס נחלה אמש (ראשון) הפסד מפתיע מאוד, 3:1 מול גנואה, אך חמור מההפסד הזה הייתה העובדה שהיא איבדה שני שחקי מפתח בשל פציעה - לאונרדו בונוצ'י ודני אלבס. בשעות אחר הצהריים הגברת הזקנה הודיעה שבונוצ'י ייעדר בין 45 ל-60 יום. הבלם הוותיק סובל מקרע בשריר הירך, וביובנטוס ייאלצו למצוא לו חלופה הולמת, אולי אפילו מחוץ לקבוצה, משום שגם הבלם הבכיר השני אנדראה ברצאלי מחוץ למגרשים עד תחילת 2017 בשל פציעה בכתף.

ההערכות הראשוניות גרסו שאלבס נפצע בצורה חמורה יותר ואולי אפילו גמר את העונה. אולם, הברזילאי, שנאלץ לצאת מהמגרש כשנותרו 14 דקות לסיום, ניצל את הרשתות החברתיות כדי להרגיע.

"תודה על כל הודעות התמיכה, לצערי המקצוע שלנו כרוך בסיכון ותאונות כאלו קורות", כתב אלבס בדף האינסטגרם שלו והרגיע: "אני רוצה להבהיר לכל חבריי לקבוצה ולמשפחה שלי שהפציעה שלי לא כזו חמורה כמו שדווחה באינטרנט. אני אחזור בקרוב כמו תמיד, אחיה את המקצוע שלי עם מסירות שהובילה אותי להישגים והצלחה רבה בקריירה. תודה לכולם על הנחמדות". למרות זאת, ביובנטוס הודיעו שלא יאיצו במגן לחזור למגרשים והעריכו כי תהליך ההחלמה עלול להימשך קרוב לארבעה חודשים.

(עדכון ראשון: 10:12)

עוד בנושא:

איטליה: יובנטוס הפסידה 3:1 לגנואה, פציעה קשה לדני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully