וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הפסידה 3:1 לגנואה, פציעה קשה לדני אלבס

האלופה ספגה שלושה שערים במחצית הראשונה הכי גרועה שלה מאז 2005 וגם איבדה את המגן הימני, ששבר את עצם השוקית וייעדר כארבעה חודשים. ג'יו סימאונה, הבן של, כבש צמד למנצחים. צמד לדז'קו ב-2:3 של רומא על פסקארה

שחקן גנואה ג'יו סימאונה. GettyImages
ניצחון ענק. סימאונה חוגג/GettyImages

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. במוקד, יובנטוס ספגה הפסד שלישי העונה כשהובסה על ידי גנואה 3:1, כשההפסד כאב עוד יותר לאחר שנודע כי הפציעה של דני אלבס קשה והוא ייעדר כארבעה חודשים. מוקדם יותר, לאציו עלתה למקום השלישי עם 0:1 על בולוניה, גם אטאלנטה התקרבה לצמרת לאחר 0:2 על פאלרמו.

דני אלבס שחקן יובנטוס (מימין) מול דייגו לקסאלט שחקן גנואה. רויטרס
צפוי לחזור רק בחודש מרץ. דני אלבס מול דייגו לקסאלט/רויטרס

גנואה - יובנטוס 1:3

ניצחון ענק לשחקניו של איבן יוריץ', שלפחות באופן זמני מעפילים מקום התשיעי בטבלה. ג'ובאני סימאונה, הבן של מאמן אתלטיקו מדריד, פתח את החגיגה כבר לאחר שלוש דקות. טעות של לאונרדו בונוצ'י איפשרה ללוקה ריגוני לחדור לרחבה ולבעוט אך בופון הצליח לעצור. סימאונה עט על הריבאונד וכבש את השער הראשון של המארחת. עשר דקות לאחר מכן הגיע השני, כשלאזוביץ' פרץ באגף שמאל, העביר מסירת רוחב טובה ומצא את סימאונה לא מכוסה. הארגנטינאי לא התבלבל והכניע את השוער האיטלקי בפעם השנייה. בדקה ה-29 ההפסד הפך לתבוסה, כשאלכס סנדרו כבש שער עצמי לאחר כדור קרן.

ארבע דקות לאחר מכן הערב העגום של הגברת הזקנה נמשך, כשבונוצ'י נפצע וירד מהמגרש. מיראלם פיאניץ' הצליח רק לצמק עם בעיטה חופשית טיפוסית בדקה ה-81. לקראת הסיום, גם דני אלבס ספג פציעה וירד מהמגרש על אלונקה, כשלאחר מכן התברר כי הוא שבר את עצם השוקית ברגל שמאל וייעדר כארבעה חודשים. הביאנקונרי סופגים שלושה שערים במחצית הראשונה מאז אוקטובר 2005, אז הפסידו למילאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני יובנטוס מאוכזבים. GettyImages
שחקני יובנטוס מאוכזבים/GettyImages

רומא - פסקארה 2:3

הג'אלורוסי שבו למסלול הניצחונות בליגה אחרי ההפסד לאטלנטה הלוהטת במחזור הקודם, והם עם שישה ניצחונות ליגה בשמונת המשחקים האחרונים. רומא פתחה את המשחק בסערה. יותר נכון, אדין דז'קו פתח את המשחק בסערה. החלוץ הבוסני כבש את הראשון בדקה השביעית אחרי ערבובייה ברחבה לאחר קרן של דייגו פרוטי. דז'קו הוסיף את השני שלוש דקות לאחר מכן, גם כן מבישול של פרוטי, והעלה את מאזן השערים שלו בליגה ל-12 (מוביל את טבלת הכובשים). הפעם, הארגנטינאי פרץ לכיוון הרחבה והעביר הגבהה מושלמת לחלוץ, שהמשיך מקרוב פנימה וקבע 0:2 תוך עשר דקות. בדקה ה-60 לדיאן ממושאי האלבני החזיר את פסקארה לתמונה, עם בעיטה חדה לפינה מתוך הרחבה, לפני שפרוטי כבש פנדל בדקה ה-71 והוציא ליריבה את הרוח מהמפרשים פעם נוספת. ג'אנלוקה קפרארי הצליח למתוח את הקבוצה מבירת איטליה עד לסיום כשצימק ל-3:2 בדקה ה-74, אך פסקארה לא הצליחה לעשות יותר מכך.

אדין דז'קו שחקן רומא חוגג שער. GettyImages
מלך שערי הליגה. דז'קו/GettyImages

פאלרמו - לאציו 1:0

הריצה של הקבוצה מבירת איטליה נמשכת עם ניצחון רביעי מחמישה משחקים ועלייה זמנית למקום השלישי. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' הסרבי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-31, אחרי בישול של בן ארצו, דושאן באסטה. ג'אנקרלו גונסאלס המארח הורחק בדקה ה-86.

שחקן לאציו, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. GettyImages
הכריע בדקה ה-31. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'/GettyImages

אטאלנטה - בולוניה 0:2

הקבוצה מברגאמו ממשיכה בכושר הנהדר שלה בתקופה האחרונה, ולאחר שגברה על רומא במחזור הקודם היא ממשיכה לדהור עם ניצחון שישי רצוף. אנדראה מאסיילו כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה ה-15 מבישול של אלחנדרו גומס. הקשר הארגנטינאי המשיך במשחק הטוב שלו ורשם בישול שני במשחק בדקה ה-68, הפעם ליסמין קורטיץ' הסלובני. אטאלנטה ממשיכה להתקדם והיא כבר במקום הרביעי עם אותו מספר נקודות של לאציו שבמקום השלישי, בולוניה רושמת הפסד שישי לעונה.

תוצאות נוספות

קליארי - אודינזה 1:2
לקליארי: דייגו פריאס (35 בפנדל), מרקו סאו (58). לאודינזה: סקו פופאנה (51)

קרוטונה - סמפדוריה 1:1
לקרוטונה: דייגו פלצ'ינלי (43). לסמפדוריה: ברונו פרננדס (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully