וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיחת חירום" בברצלונה, מסי בספק לקלאסיקו, גם ריאל מודאגת מאוד

לואיס אנריקה צרח על שחקניו במחצית מול סוסיאדד וכינס אסיפה קשה בבוקר שאחרי, הפרעוש לא התאמן ולא ברור אם ישחק: "האווירה כמו בהלוויה". בריאל: רונאלדו סובל מפציעה בירך

one

המשחק הגדול של אירופה, הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, מתקרב ושתי הקבוצות מגיעות להתמודדות הגדולה שתצא לדרך ביום שבת ב-17:15 עם אי אילו צרות מבחינת הסגל.

בברצלונה, אחרי התיקו המאכזב נגד סוסיאדד בחוץ אמש (ראשון), מודאגים מאוד מכך שליאונל מסי לא התאמן היום. במועדון לא נתנו סיבה רשמית לכך שמסי לא התאמן, אך נראה כי הוא סובל מבעיה פיזית כלשהי. גם ג'ורדי אלבה וג'רארד פיקה פצועים והם בספק רציני להתמודדות בקאמפ נואו.

עוד בנושא:

ג'רארד פיקה: "הגישה שלנו מדאיגה, ריאל מדריד הכי טובה בליגה"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
לא ברור אם ואיך יגיע למשחק הגדול. מסי/GettyImages

ב"מארקה" דווח כי חדר ההלבשה של בארסה אחרי המשחק אמש נראה כמו "בהלוויה" וכל השחקנים היו שקטים לאחר שהפיגור מריאל צמח לשש נקודות. לואיס אנריקה, שבדרך כלל לא נוטה לדבר עם השחקנים בבוקר שאחרי משחק, כינס אותם הפעם למה שהוגדר כ"שיחת חירום": "אתם חייבים להתעורר", הוא נזף בהם.

בתקשורת הקטלאנית ידעו לספר כי גם בחדר ההלבשה במחצית המשחק באנואטה הרים לואיס אנריקה את הקול בצורה לא אופיינית וצעק עליהם: "אי אפשר לנצח אף קבוצה אם משחקים ככה". בארסה איבדה כבר 12 נקודות העונה ובעיתונות המקומית מיואשים: "ככה אי אפשר לזכות באליפות, באף עונה", נכתב ב"ספורט", "יש דימיון מטריד בין העונה הזו לעונה האחרונה תחת פרנק רייקארד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
לא כשיר במאת האחוזים. רונאלדו/GettyImages

גם בצד השני הכוכב הגדול פצוע. כריסטיאנו רונאלדו סובל מבעיה בירך ולמרות שהוא ישחק בוודאות, לא ברור כמה כשיר הוא יגיע למפגש הזה, זאת לאחר שריאל כבר איבדה את גארת' בייל לאחרונה לתקופה ארוכה. לצד רונאלדו צפויים לפתוח בהתקפה לוקאס ואסקס וקרים בנזמה, כאשר זינדין זידאן מתלבט במרכז המגרש מי תהיה השלישייה מתוך קובאצ'יץ', מודריץ', איסקו וקאסימיירו שתעלה בהרכב.

בריאל לפחות מקבלים קצת חדשות טובות מכיוון אחר. טיבו קורטואה מסרב להאריך את חוזהו בצ'לסי, כך נטען ב"סאן", שכן הוא מנסה להגיע להסכם עם הבלאנקוס. השוער הבלגי, שפרץ במדי אתלטיקו מדריד, מסיים חוזה בסטמפורד ברידג' בעוד שנה וחצי ורוצה לשוב לבירת ספרד, הפעם לצד הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully