וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "הגישה שלנו מדאיגה, ריאל מדריד הכי טובה בליגה"

בלם ברצלונה יודע שביכולת כזו לקבוצתו יהיה קשה מאוד בקלאסיקו. לואיס אנריקה על ה-1:1 עם סוסיאדד: "אנחנו נשתפר, כי גרוע מזה אנחנו לא יכולים לשחק". וגם: התגובות ברשת לקללת אנואטה

one

שאיפות האליפות של ברצלונה ספגו אמש (ראשון) מכה קשה עם תיקו 1:1 באנואטה מול ריאל סוסיאדד, השני ברציפות שלה בליגה, שהגדיל את הפער שלה מריאל מדריד שבמקום הראשון בליגה לשש נקודות. בשבת תפגשנה שתי הקבוצות לקלאסיקו, וניצחון של הבלאנקוס יפתח כבר פער שבאמת קשה לראות את בארסה סוגרת. ברצלונה החזיקה בכדור רק 47.7 אחוז מהזמן, הכי מעט העונה בכל המסגרות, ובעצם הפעם הראשונה העונה שהיריבה מחזיקה בכדור יותר ממנה. במחצית הראשונה השחקנים של לואיס אנריקה היו חלשים במיוחד, ולראשונה העונה לא ייצרו במהלכה ולו בעיטה אחת למסגרת.

לואיס אנריקה: "סוסיאדד הייתה הרבה יותר טוב מאיתנו. זה היה נס שהצלחנו לרדת למחצית ב-0:0. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו מאז שאני מאמן. לא זכינו אפילו בחמישה אחוז מהקרבות הפיזיים, ואם אתה לא מתחרה איתם בתחום הזה אין לך סיכוי. אנחנו נשתפר, כי גרוע מזה אנחנו לא יכולים לשחק".

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
"המשחק הכי גרוע שלנו מאז הגעתי". לואיס אנריקה/רויטרס

אם אובדן הנקודות לא הספיק, ברצלונה חששה במהלך המשחק מפציעות של שניים משחקני ההגנה שלה, ג'ורדי אלבה וג'רארד פיקה. המגן נפגע במהלך תיקול עם קרלוס ולה אך הצליח להמשיך לאחר קבלת טיפול, הבלם נפגע בקרסולו והמשיך גם הוא עד הסיום בסופו של דבר. אפרופו ולה, החלוץ המקסיקני של סוסיאדד כבש בדקה ה-76 את מה שהוא חשב שהיה שער הניצחון, אך טענת נבדל לא מוצדקת של צוות השיפוט מנעה ניצחון יוקרתי של הבאסקים.

ג'רארד פיקה התייחס בין השאר גם לפציעה: "יהיה מאוד קשה לקחת אליפות, בטח ביכולת כזו. הם היו טובים מאיתנו גם ביכולת וגם בגישה, בכלל לא היינו שם במחצית הראשונה. הם לא נתנו לנו לפתח את המשחק שלנו, כמעט כלום לא הלך לנו. אני לא נוהג להגיד את זה הרבה אבל אני שמח שהשגנו נקודה. הגישה שלנו מדאיגה ספגתי מכה בקרסול אבל אני חושב שאני בסדר. הקלאסיקו יהיה חשוב מאוד ואני מקווה שהקהל יהיה מאחורינו. אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת, הכי טובה בליגה, בגלל זה היא ראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

השער הפסול

אחת מנקודות האור הבודדות של הקטלאנים היא היכולת של ליאונל מסי, שנמצא פשוט בכושר הבקע יוצא מן הכלל. הפרעוש הציל נקודה עם שערו העשירי אי פעם מול סוסיאדד והשלים שישה משחקי חוץ רצופים בהם הוא מבקיע, הרצף הארוך ביותר שלו מאז 2013. בכלל, מסי כבש עבור ברצלונה 47 שערים ב-47 הופעות מאז תחילת 2016.

זה היה הסגל של ברצלונה בפעם האחרונה שניצחה באנואטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully