וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק: "רמי הדר שינה הרבה דברים והאווירה השתפרה"

גארד מכבי תל אביב החמיא למאמן: "אנחנו הרבה יותר עקביים מאז שהוא הגיע". סוני ווימס: "יש לנו שחקנים כישרוניים, כמוני, גאודלוק, סילי וסמית'. אני רוצה להיות הלברון ג'יימס של מכבי"

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק עם מאיק צירבס. יוסי ציפקיס
לא מתגעגע אל אדלשטיין. גאודלוק/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ניצחה אתמול (חמישי) 73:80 את אולימפיאקוס בחוץ, במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג. בעקבות הניצחון הזה, עלו הצהובים לראשונה העונה למאזן חיובי ביורוליג עם חמישה ניצחונות וארבעה הפסדים. אנדרו גאודלוק, שהתראיין היום (שישי) לאתר EUROHOOPS, נשמע מרוצה מאוד.

עוד בנושא:
מאחורי הקלעים מסכמת ניצחון חוץ ביוון
במכבי תל אביב מרוצים מקולטון אייברסון ודי ג'יי סילי
האוזמן על השינוי שעברה מכבי תל אביב

"היינו זקוקים לניצחון שהוא הצהרה כמו זה שהשגנו", אמר האמריקאי, "אולימפיאקוס קבוצה טובה מאוד והיא משחקת טוב מאוד בבית. אבל הוצאנו את הקהל משיווי משקל ושלטנו במשחק, לפחות ברובו. אפשר לומר שזה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. כל ניצחון הוא גדול. הניצחון מול פנרבחצ'ה גם היה טוב, לאחרונה אנחנו משחקים טוב מאוד וכל תוצאה חשובה".

גאודלוק נשאל כמה דברים השתנו אחרי שארז אדלשטיין פוטר ורמי הדר מונה למחליפו ואמר: "הרבה! הוא בחור שונה והכול שונה עכשיו. אנחנו ניזונים ממנו. אנחנו מקשיבים לו, הוא מעביר אימונים טוב מאוד והמהלכים שלו אפקטיביים. אנחנו משחקים על החוזקות שלנו. מבחינה הגנתית, שזה הדבר הכי חשוב, אנחנו עקביים מאוד. הרבה יותר ממה שהיינו לפני שהוא הגיע". הגארד נשאל האם הוא מרוצה שאינו צריך לעשות הכול לבד ושהוא יכול לסמוך על תכנית גיבוי מבחינה התקפית: "כמובן שזה עושה את הדברים להרבה יותר קלים מבחינתי. הקבוצות שאנחנו פוגשים לא יכולות פשוט לשמור רק עליי ולהרביץ לי. הקבוצה כולה מייצרת דברים. קשה לנצח קבוצה שאתה לא יודע מי יהיה הקלע המוביל שלה. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לסיים ערב כקלעים המובילים וזה נשק אדיר".

כשנשאל האם הוא מעוניין שרמי הדר יישאר בתפקידו, אמר גאודלוק: "כן! בוודאי. אנחנו משחקים טוב מאוד לאחרונה. האווירה סביב הקבוצה השתנתה לגמרי מאז שהוא הגיע. אני חושב שהוא ממש טוב בשבילנו, הוא מה שהיינו צריכים. אנחנו משתפרים בצורה עקבית ומנצחים במשחק אחר משחק, בין אם זה ביורוליג או בליגה הישראלית, הוא האיש המתאים לנו".

שחקני מכבי תל אביב, ויקטור ראד, סוני ווימס. GettyImages
ווימס מבסוט עם ראד/GettyImages

כוכבה השני של מכבי תל אביב, סוני ווימס, כותב בלוג באתר, וכתב השבוע על הניצחון של הצהובים בפיראוס: "אנחנו מתחילים ללמוד אחד את השני ולתקשר טוב על המגרש. תמיד אמרתי שלקבוצה הזו יש מה להציע מבחינת כדורסל. אנחנו רק צריכים זמן כדי לשחק כמו יחידה ולהראות מה אנחנו מסוגלים לעשות. במשחקים האחרונים הראינו שעלינו על המסלול הנכון. אני משוכנע שאנחנו יכולים לשחק הגנה כמו שצריך. אנחנו קבוצה עם יכולת לשחק הגנתית טוב מאוד ועם איזון על המגרש. אנחנו יכולים לשחק טוב התקפית, הגנתית, לשלוט בריבאונד ולעשות התקפות מעבר טובות. יש לנו שחקנים עם כישרונות מגוונים. במיוחד בהגנה אנחנו יכולים להחליף על כל חסימה וזה נותן לנו אפשרות לעשות התאמות מוצלחות מול כל יריבה. מבחינה התקפית יש לנו שחקנים כישרוניים מאוד כמוני, גאודלוק, דווין סמית' ודי ג'יי סילי".

ווימס המשיך וכתב: "יש לנו כל כך הרבה כישרון באחד על אחד שקשה לכל יריבה להסתגל לזה, במיוחד אחרי שניצור כימיה בינינו. לפעמים אנחנו מתפקדים ללא פגם, לפעמים אנחנו יוצאים משליטה, אבל זה קורה לכל קבוצה. כל עוד אנחנו משחקים טוב מבחינה הגנתית, אני לא דואג לצד ההתקפי. אנחנו מוצאים פתרונות ונשארים בלתי צפויים מבחינה התקפית. כולם אומרים לי שאני קלע. במהלך הקיץ עבדתי קשה והכנתי את עצמי כדי שאוכל לעשות הכול על המגרש. אני יכול למסור, לעשות הגנה, לקחת ריבאונדים. בלי קשר לאיך שאחרים רואים אותי, אני שחקן שיכול לעשות הכול טוב על המגרש. אני צמא ונחוש להצליח באופן עקבי. אני רוצה לפתח את עצמי בדרך כזו שאהיה לברון ג'יימס של מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully