וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולות של פיראוס: כשמכבי תל אביב שברה נאחס בן שנתיים

24.11.2016 / 22:10

לראשונה זה 19 מחזורים, הצהובים נמצאים במאזן חיובי ביורוליג. ג'ו אלכסנדר שבר רצף של 15 הפסדים. וגם: איזה שיא היסטורי שלילי קבע ואסיליס ספאנוליס? ולמה דווקא ההצגה של די.ג'יי סילי תביא לעזיבתו? מאחורי הק?ל??עים

שחקני מכבי תל אביב, ויקטור ראד, סוני ווימס. GettyImages
הצהובים שברו נאחס/GettyImages

"הקולות של פיראוס, מזכירים את חיפה
עם בקבוק של מתיאוס, את נראית כה יפה
תנו לשמש לזרוח, על בתים בלבן
תנו ללב רק לשמוח, כמו שאז ביוון"

(מילים: אילן גולדהירש, ביצוע: חיים משה)

19 חודשים, שהם גם 19 מחזורים, לא היה כדבר הזה: אנשי מכבי תל אביב מביטים בטבלת בית ביורוליג ומוצאים את עצמם במאזן חיובי (4:5). מה שבעבר היה מתקבל אולי כמובן מאליו לא קרה מאז סיום הטופ 16 בעונת 2014/15.

15 הפסדים רצופים סחב ג'ו אלכסנדר ביורוליג, ואחרי סל הניצחון בתחילת השבוע מול הפועל ירושלים הוא סוף סוף יכול להרשות לעצמו לחייך גם בזירה הבינלאומית. ב-9 באפריל 2015 בברלין חגג הפורוורד עם מכבי תל אביב את העלייה לרבע הגמר; מאז, בכל פעם ששותף, קבוצתו הפסידה. עד הערב.

229 הופעות יש לוואסיליס ספאנוליס ביורוליג, בקריירה שהחלה לפני 11 שנים, והערב קרה לו דבר חסר תקדים: לראשונה הוא סיים משחק ביתי כשבמאזנו 0 מ-6 לשלוש. מעולם הוא לא זרק כל כך הרבה ויצא בידיים ריקות.

27 אחוזים בלבד יש העונה לאולימפיאקוס מחוץ לקשת בהיכל השלום והאחווה (36 מ-132), מה שהופך אותה לקבוצת הבית הגרועה ביותר ביורוליג באחוזים לשלוש. המדהים הוא שאותה אולימפיאקוס היא גם קבוצת החוץ הטובה ביותר ביורוליג באחוזים לשלוש, עם 44 אחוזים.

28 סנטרים עמדו בשנתיים החולפות על ממוצע נקודות דו ספרתי ביורוליג, ואף אחד מהם לא שיחק במכבי תל אביב. מי היה מאמין שאת האפרוריות הזו יצבע (לפחות בינתיים) דווקא קולטון אייברסון, האיש שהתעקש לסיים את העונה שעברה עם 9.9 נקודות ביורוליג ו-9.9 נקודות ביורוקאפ. נכון לעכשיו הוא עומד על 10.3.

19 נקודות הרשית די.ג'יי סילי בדרך לשיא עונתי, אבל מבחינתו לא מדובר בהישג נדיר. זו תצוגת הקליעה הטובה ביותר שלו מאז ה-20 שקלע במדי גראן קנאריה לפני שבעה חודשים באחד ממשחקי הליגה הספרדית. גם אז זה קרה באולמה של אימפריה: ברצלונה.

אלא שכעת צריכים במכבי תל אביב להתחיל להיערך ליום שאחרי סילי. נשמע תלוש? מופרך? לא הגיוני? שמונה פעמים התארחו הצהובים אצל אולימפיאקוס ב-19 השנים האחרונות, וכל מי שעמד בראש רשימת הקלעים בהיכל השלום והאחווה נפרד מהמועדון בתום אותה עונה. היכל השלום ולא להתראות.

לעמוד הפייסבוק של אהרל'ה ויסברג, מאחורי הקלעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully