וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתמוגגת מסילי ואייברסון: "זו בדיוק רוח המועדון"

25.11.2016 / 7:16

ההגנה משתפרת ("זה מה שהיה חסר לנו"), הקבוצתיות מורגשת ("הצלחנו להתחבר") והביטחון עולה ("פעם ראשונה ששיחקנו חזק וטוב במשך 40 דקות"). הצהובים חוגגים ומתלהבים מהצמד המפתיע

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. GettyImages
מחוברים. שחקני מכבי תל אביב/GettyImages

מכבי תל אביב ממשיכה במומנטום החיובי. הצהובים השיגו אמש (חמישי) ניצחון חוץ מרשים עם 73:80 עלאולימפיאקוס ועלו למאזן חיובי ביורוליג (4:5) לראשונה העונה. בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה "השחקנים הראו לחימה והגנה, ועוד מול קהל חם ואווירה לא קלה. זה מה שהיה חסר לנו", אמרו בקבוצה.

שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "אני חושב שהקבוצה מתחילה להתחבר תחת הנהגתם של המאמנים, שעושים עבודה מאוד טובה. גם מול פנאתינייקוס כמעט השגנו ניצחון ומול קבוצה יוונית כמו אולימפיאקוס השגנו ניצחון חוץ יפה. הרבה גורמים ביחד קשורים לחיבור של הקבוצה: הזמן שעובר, התיאום שנוצר בין כולם, הכל קשור. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לקבוע לאן הקבוצה הזאת יכולה להגיע. בינואר נהיה חכמים יותר".

עוד בנושא:
המומנטום נמשך: מכבי תל אביב ניצחה 73:80 את אולימפיאקוס בחוץ
רמי הדר: "ההגנה נתנה לנו את הניצחון". סילי: "קבענו את הקצב"
הנאחס סוף סוף נשבר, ספאנוליס קבע שיא שלילי: מאחורי הקלעים

קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול קם בירץ' שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
משחק גם עם פציעה. אייברסון/GettyImages

בקבוצה ציינו טובה את המלחמה שהפגינו די. ג'יי סילי וקולטון אייברסון. "אייברסון נפצע השבוע, היה זקוק לתפרים אבל בא להילחם כל משחק. זו רוח המועדון", אמרו בקבוצה. אייברסון, שסיים עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים והמשיך להיות העוגן של הצהובים מתחת לסלים, סיכם: "הגארדים שלנו היום היו מדהימים, להטו ממש, וגם סגרו את הגארדים של היוונים. השתפרנו מאוד בהגנה, אנחנו עובדים על זה קשה באימונים. אנחנו סוגרים ליריבות את שחקני המפתח וזה עוזר לנו מאוד להשיג ניצחונות. לא משנה לי הסטטיסטיקה האישית, העיקר שהקבוצה מנצחת. אני וצירבס מחזקים זה את זה, אנחנו הולכים ביחד, לא משנה מי פותח ומי עולה מהספסל".

סוני ווימס, שסיים עם 12 נקודות, 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים וגם 6 איבודים, הוסיף: "שיחקנו הגנה נהדרת, העלינו את האינטנסיביות. אני חושב שזו הפעם הראשונה ששיחקנו חזק וטוב כל ה-40 דקות, וזה מה שצריך לעשות כדי לנצח משחקי חוץ במגרשים קשים ביורוליג. אני באתי למכבי עם מטרה ברורה, יש לי משימה. די.ג'יי מדהים, הוא צבר ביטחון ורואים שהוא צלף קר רוח ונהדר. אני גאה בכולם".

סילי סיכם: "פשוט שיחקנו בצורה אגרסיבית, הראינו הגנה בדיוק כמו שרצינו לפני המשחק. התקפית יש לנו לא מעט שחקנים מוכשרים, אבל הגנה זה אספקט בו שלא הצלחנו בו בתחילת העונה. עכשיו אנחנו מחוברים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully