וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את אולימפיאקוס 73:80 בחוץ

די ג'יי סילי הפציץ מחוץ לקשת, קולטון אייברסון הבריק ברחבות ודווין סמית' סיפק עוד ערב מוצלח. הצהובים-כחולים רשמו ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג ועלו למאזן חיובי לראשונה העונה

שחקני מכבי תל אביב, ויקטור ראד, סוני ווימס. GettyImages
מכבי תל אביב חגגה בהיכל השלום והאחווה/GettyImages

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון חוץ יוקרתי 73:80 על אולימפיאקוס ביוון ועלתה לראשונה העונה למאזן חיובי ביורוליג: 4:5. הקבוצה של רמי הדר נראתה טוב מאוד ורשמה ניצחון שלישי ברציפות במסגרת האירופית. כעת מצפים לה שני משחקים רצופים בבית, נגד אפס אנאדולו ולאחר מכן מול באמברג. בהחלט אפשר לצפות שבעוד שבועיים היא תעמוד על מאזן 4:7.

די ג'י סילי רשם ערב נהדר, דווין סמית' וקולטון אייברסון עזרו לו עם יכולת טובה בשני צדי המגרש והצהובים (הערב בכחול) השיגו ניצחון מרשים במגרש לא קל. היוונים סבלו מערב קליעה גרוע מחוץ לקשת (6 מ-33) ויכולת חלשה במיוחד של ואסיליס ספאנוליס לאורך 30 דקות, ואיבדו כיוון לחלוטין ברבע שלישי של 12:21 למכבי תל אביב. האורחת שהובילה לכל אורך המשחק גילתה עליונות, שלטה בקצב, לא נתנה ליריבה שלה לחזור ובסיום רשמה ניצחון.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס (ימין) מול די ג'יי סילי שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ספאנוליס נרדם עד הרבע האחרון/GettyImages

רבע 1

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם חמישייה אמריקאית: די ג'יי סילי, סוני ווימס, אנדרו גאודלוק, דווין סמית' וקולטון אייברסון. המשחק התחיל בצורה מאוזנת, אבל היוונים החטיאו זריקות קלות ושתי שלשות של דווין סמית' קבעו 5:12 למכבי. היוונים נראו אובדי עצות בהגנה ושלשות נוספות של סילי וגאודלוק העלו את הצהובים ל-9:20. כאן המומנטום הישראלי נעצר. גאודלוק ביצע עבירה טכנית (ועלה ל-3 עבירות בשלב מוקדם) והיוונים יצאו לריצת 0:7 וצימקו ל-20:16. מכבי הצליחה לייצר נקודות סוף סוף, אבל לא ביצעה עיצרות ובתום הרבע זה 20:24 לצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קם בירץ' שחקן אולימפיאקוס (ימין) מול סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ווימס בדרך לעוד 2/GettyImages

רבע 2

מכבי נראתה טוב מבחינה התקפית בתחילת הרבע השני ודאנק של קולטון אייברסון העלה אותה ל-26:32. אולימפיאקוס התקרבה, אבל די ג'יי סילי קלע שתי שלשות וקבע 31:38 לצהובים. אולימפיאקוס החזירה בשלשה משלה, אבל בדקות הבאות מכבי חיזקה את ההגנה וליי-אפ של ג'ו אלכסנדר העלה אותה ל-34:42. נקודות נוספות של סמית' לפני ההפסקה קבעו את תוצאות המחצית: 37:44 למכבי תל אביב.

קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול קם בירץ' שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
יכולת טובה מאוד מתחת לסל. אייברסון/GettyImages

רבע 3

4 נקודות מהירות של מכבי תל אביב העלו אותה ליתרון דו ספרתי; 37:48. היוונים לא הפסיקו להחטיא מחוץ לקשת וסילי קלע עוד שלשה שקבעה יתרון שיא: 37:51 למכבי תל אביב. מנצאריס עוד הצליח לצמק עם שלשה, אבל האורחת גילתה עליונות בשני צדי המגרש וטיפסה ל-40:57. יוגב אוחיון קלע והפך לישראלי הראשון שעולה על הלוח ובסיום הרבע 49:65 למכבי תל אביב.

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
רבע שלישי יוצא מן הכלל. רמי הדר/GettyImages

רבע 4

מכבי הייתה צריכה להישמר מקאמבק יווני ולסגור סיפור מוקדם, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. היוונים המשיכו להשליך שלשות לשום מקום ונקודות קלות של אייברסון עשו 51:69. אולימפיאקוס הצליחה להוריד ל-72:61 ולחלום על קאמבק, אבל זה היה מאוחר בשבילה. סוני ווימס קלע נקודות חשובות (65:76) ומכבי הצליחה לשמור על טווח ביטחון בדרך ל-73:80בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו לאולימפיאקוס: מאט לוג'סקי 15 נקודות (6/10 מהשדה), ואסיליס ספאנוליס 14 (0/6 לשלוש), אריק גרין 10, קם בירץ' 8 ו-8 ריבאונדים, יאניס פפאפטרו 7 ו-5 ריבאונדים, דניאל האקט 6, קוסטאס פפאניקולאו 4, יורגוס פרינטזיס 4, ונגליס מנצאריס 3 (1/5 לשלוש), פטריק יאנג 2.

קלעו למכבי תל אביב: די ג'יי סילי 19 נקודות (5/8 לשלוש), קולטון אייברסון 14 ו-8 ריבאונדים, סוני ווימס 12, 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-6 איבודים, אנדרו גאודלוק 12, דווין סמית' 10 ו-10 ריבאונדים, ויקטור ראד 6 ו-8 ריבאונדים, מאיק צירבס 3, ג'ו אלכסנדר 2, יוגב אוחיון 2. גיא פניני שותף (04:34 דקות), ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully