וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "ההגנה נתנה לנו את הניצחון". סילי: "קבענו את הקצב"

24.11.2016 / 21:35

שביעות רצון גדולה במכבי תל אביב אחרי ה-73:80 על אולימפיאקוס ביוון. בקבוצה ציינו את משחק ההגנה כזה שהוביל לניצחון. הדר: "אנחנו מכריחים את היריבות לשחק לא בקצב שלהן"

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
ההגנה עושה את ההבדל. הדר/GettyImages

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) למאזן חיובי ביורוליג בפעם הראשונה העונה והיא עשתה את זה בסטייל; עם ניצחון חוץ 73:80 על אולימפיאקוס. הצהובים-כחולים לא הסתירו את שביעות הרצון שלהם אחרי ניצחון יורוליג שלישי ברציפות וזה לפני שני משחקי בית רצופים נגד אפס אנאדולו ובאמברג במסגרת האירופית.

seperator

די ג'יי סילי שקלע 5 מ-8 ל-3 וסיים עם 19 נקודות, נבחר לשחקן המצטיין של המשחק. אחרי המשחק הוא אמר: "ההגנה עשתה את העבודה, היינו אגרסיביים וקבענו את קצב המשחק. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק התקפה. התקשנו בהגנה בתחילת העונה ואמרנו לעצמנו שכדי לנצח, צריך לשפר אותה. יש לנו מספיק שחקנים שיודעים לקלוע. היו לנו כאן אוהדים ואני יודע שגם אלה בבית ראו, אז אני רוצה לברך אותם".

המאמן רמי הדר הוסיף: "רוב המשחק שיחקנו הגנה מושלמת, עד הרבע האחרון. זה מה שנתן לנו את הניצחון. יש לי שחקנים טובים ואנחנו מתקדמים הגנתית, אבל אנחנו עוד לא שם. אנחנו מכריחים את היריבות לשחק לא בקצב שלהן ולרדת באחוזים וזה טוב. אנחנו מתקדמים גם בכדורסל וגם ברוח, היום זה ניצחון משותף של שני האלמנטים האלה".

הדר הוסיף: "די ג'יי סילי שחקן מצוין. הוא הגיע כשחקן שלא ידענו אם הוא יהיה בחמישייה או מחליף והוא משתלט על העמדה יפה מאוד. העסק הזה דינמי מאוד, יש לנו את הכישרון לנצח במשחקים האלה. אני שמח שגאודלוק פה, אני סומך עליו, הימים שלו עוד יגיעו. אנחנו מקבלים ביטחון ואני מקווה שזה יביא אותנו למקום טוב".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את אולימפיאקוס 73:80 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully