וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל חולון תעמיק את המשבר של האלופה?

18.11.2016 / 12:23

הקבוצה החמה בליגת העל ("רוצים להמשיך את פתיחת העונה הטובה") תתארח אצל מכבי ראשון לציון החבולה (שבת, 18:30, ספורט 5). גלבוע/גליל אצל הפועל תל אביב (שבת, 20:30, ספורט 5)

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל חולון על מכבי חיפה

משחקי המחזור השביעי בליגת העל ייצאו לדרך מחר (שבת) עם שני משחקים. במשחק המרכזי תארח האלופה מכבי ראשון לציון, שנמצאת בעיצומה של תקופה רעה במיוחד, את הפועל חולון הלוהטת, שתשאף לרשום את פתיחת העונה השנייה בטיבה בתולדות המועדון. הפועל תל אביב, אחת המאכזבות עד כה העונה, תנסה לחזור למאזן חיובי כשתפגוש בדרייב אין את העולה החדשה גלבוע/גליל, שפתחה את העונה בצורה טובה מאוד.

עוד בנושא:

ויקטור ראד הוזהר, נשקלת אפשרות לשחררו ממכבי תל אביב
יחידת חיסול: מכבי תל אביב יצאה מהסחרור, ווימס שוב ווינר
שקט בקופסה מארץ רחוקה: רמי הדר שוב זכה בדאבל
עירוני נס ציונה: רועי חגאי פוטר, נדב זילברשטיין מונה במקומו

seperator

מכבי ראשון לציון - הפועל חולון (18:30, ספורט 5)

שישה הפסדים בשבעת המחזורים האחרונים הפכו את פתיחת העונה של מכבי ראשון לציון מטובה ללחוצה. הכתומים, שכיוונו לצמרת הגבוהה גם העונה, הפסידו בשבת שעברה לעירוני נהריה בחוץ, והמשיכו במומנטום השלילי עם תבוסה ביתית גדולה לסראטוב הרוסית, שסיבכה אותם בליגת האלופות. בצוות המקצועי ובהנהלה עושים מאמצים גדולים כדי לצרף רכז, ארבעה שבועות אחרי שחרורו של ג'ו ג'קסון, כשכל נטל המשחק נופל על אבי בן שימול בן ה-31, שמשחק יותר מ-60 דקות בשבוע בשני המפגשים. במקביל לניסיונות יודעים בצוות המקצועי שאם לא יחול שינוי במשחק הקבוצתי, ההתקפי וההגנתי, הם יתקשו לרשום ניצחונות בסיטואציה הזאת.

בהפועל חולון ראו כבר איך פתיחת העונה הטובה שלהם נעצרת בהפסד ביתי למכבי חיפה, אחרי שפיגרו ב-15 הפרש בבית ביום שני האחרון. אלא שככל הנראה הסגולים העונה עשויים מחומר אחר, והחלו קאמבק שנגמר בניצחון חמישי בששת מחזורי הפתיחה, ונצמדו למכבי תל אביב. במועדון הודו כי יש עליהם לחץ מסוג שונה כעת, לחץ של צמרת, ורוצים להמשיך בריצה גם נגד ראשון לציון, למרות שלא ניצחו בעיר היין בששת המשחקים האחרונים. ניצחון יקבע את פתיחת העונה השנייה בטיבה בתולדות המועדון. טרה קלי ימשיך להתלבש במקומו של פול דילייני הפצוע. כ-400 אוהדי חולון צפויים לדחוף את קבוצתם במשחק. "אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה, אבל אנחנו רוצים להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלנו", אמר המאמן דן שמיר לקראת המשחק.

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. לירון מולדובן
יצאו מהמשבר? שיבק/לירון מולדובן

הפועל תל אביב - גלבוע/גליל (20:30, ספורט 5)

הפועל תל אביב המשיכה בחוסר היציבות שמאפיין את פתיחת העונה שלה כשהפסידה בשבוע שעבר למכבי קרית גת מהתחתית בחוץ, והיא עומדת על מאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. בקבוצה התאכזבו מחוסר היכולת של השחקנים ברבע האחרון של המשחק באשקלון, ויודעים שאם היכולת הזאת תחזור על עצמה גם במשחק נגד גלבוע/גליל, קיים סיכוי לא קטן להפסד ביתי לא צפוי. מי שעדיין לא נכנס לעניינים הוא הכוכב הישראלי של הקבוצה, רביב לימונד, שמתאושש מהפציעה שגרמה לו להעדר כחודש וחצי. לימונד רשם עד כה 3.3 נקודות למשחק ב-21.8 דקות.

גלבוע/גליל היא המפתיעה הגדולה של העונה עד כה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי עמדה בשבוע שעבר במבחן נוסף כשגברה בבית על הפועל אילת ועומד על מאזן מפתיע של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים, בדיוק כמו יריבתה. בית הלחמי קיבל משחק מאוזן ומצוין מארבעת הזרים שלו שקלעו ביחד 57 נקודות, ובפעם הראשונה גם תרומה התקפית ממשית מהרכז זיו בן צבי שרשם שיאי קריירה של 9 נקודות ו-7 אסיסטים. הניצחון היה מרשים במיוחד לאור הפציעות שהטרידו במהלך השבוע את מרפי הולוואי ומייקל קוואלס כששיחקו שהם לא כשירים במאת האחוזים. במועדון מאמינים ביכולתם להמשיך בפתיחת העונה הטובה גם נגד הפועל תל אביב, ויודעים שהמפתח לניצחון הוא בעצירת משחק הפנים של האדומים.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זקוקים לניצחון. לימונד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully