וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ויקטור ראד הוזהר, נשקלת אפשרות לשחררו מהסגל

18.11.2016 / 6:59

הפורוורד שהתעמת עם ליובין במהלך הניצחון על קאזאן עלול להיענש מיידית, כשבמקביל ישנה אכזבה גם מגאודלוק על שהחליט לא לשחק. שביעות רצון מהשינוי המנטלי אצל השחקנים: "זו רוח המועדון"

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (שמאל). GettyImages
לא שקט. ראד אמש/GettyImages

מכבי תל אביב ממשיכה במומנטום החיובי. הצהובים ניצחו אמש (חמישי) 73:74 בחוץ את קאזאן במסגרת המחזור השמיני של היורוליג ושיפרו את מאזנם ל-4:4. בקבוצה קיימו לאחרונה לא מעט שיחות קבוצתיות ואישיות עם השחקנים, כשהמושג "רוח המועדון" הוזכר השבוע לא אחת. במכבי תל אביב מדגישים כי ההבדל בין ניצחונות והפסדים הוא בעיקר מנטלי. "כולם צריכים לשחק ולתת את הכל, רק כך נעלה על דרך המלך", אמרו בקבוצה.

למרות הניצחון, לא הכל היה אידיאלי. במהלך הרבע האחרון אירע עימות בין ויקטור ראד לעוזר המאמן ליאור ליובין, אחרי שהאמריקאי ירד לספסל וסינן קללה. לאחר המקרה ראד לא חזר לפרקט. בסיום נערכו שיחות עם ראד והוא הוזהר על התנהלותו. במקביל נשקלים צעדים משמעתיים כלפיו. יש לציין כי ישנם גורמים שהביעו חוסר שביעות רצון מהשחקן כבר לפני כמה שבועות, ואף עלתה האפשרות לשחררו. ההתלבטות גוברת לאור העובדה שקצב ההחלמה של קווינסי מילר מתקדם מהר מהצפוי והוא אמור לחזור לפעילות מלאה בעוד כחודש וחצי.

עוד בנושא:
ניצחון שני ברציפות ביורוליג: מכבי תל אביב גברה 73:74 על קאזאן בחוץ
ויקטור ראד התעמת עם ליובין, רמי הדר: "בגלל זה הוא נח על הספסל"
המבחן של רמי הדר והגעגועים לגאודלוק, למרות הכל: מאחורי הקלעים

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
ושוב: "רוח המועדון". דווין סמית'/GettyImages

במקביל, במכבי הביעו אכזבה מכך שאנדרו גאודלוק לא שיחק. השוטינג גארד התאמן שלשום, אולם כמה שעות לפני המשחק חש כי הכאבים התגברו ופחד לשחק בדומה לפני המשחק מול פנרבחצ'ה ביום שלישי. עם זאת, בקבוצה מאמינים כי גאודלוק ישחק במשחק הפיקנטי מול הפועל ירושלים ביום ראשון.
ההכנות למשחק יחלו כבר היום. "זה משחק עם חשיבות רבה עבורנו", הודו בקבוצה.

גיא פניני, שקיבל 15 דקות ותרם בהן 2 נקודות ו-4 ריבאונדים, סיכם: "רצינו את הניצחון הזה, שמח שהצלחנו להשיג אותו. קאזאן זה מקום שקשה לשחק בו, בטח כשמדובר במשחק שני תוך 48 שעות. פתחנו מצוין, אבל במחצית השנייה הם נכנסו לעניינים, לנגפורד והקלעים שלידו, ואז נהיה לנו קשה יותר. למרות זאת, הראינו אופי וסימנו וי שעוד עשוי להתברר כמאוד חשוב בהמשך. קית' לנגפורד שחקן נהדר, הקדשנו הרבה מאמץ כדי לעצור אותו ובסוף הוא התעייף, זו היחתה התוכנית".

הקפטן הוסיף: "אומרים שהרבה קבוצות ינצחו פה? נחיה ונראה. עכשיו הראש של כולנו בהפועל ירושלים. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום ולשמח את הקהל שלנו. נשחק גם בשבילו ביום ראשון".

די ג'יי סילי, שקלע 11 נקודות, הוסיף: "קשה לנצח בחוץ, לכן זה היה ניצחון חשוב מאוד. לנגפורד הוא סקורר מדהים, אי אפשר לעצור אותו לגמרי, אפשר רק להקשות עליו וזה מה שעשינו. כולם יודעים שאנחנו קבוצת התקפה, שיש לנו המון שחקנים שיודעים לייצר נקודות, לכן חשוב לנו להתמקד ולהשתפר בהגנה. אנחנו לא מתלוננים על לוח המשחקים הצפוף ובאים להילחם בכל משחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully