וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "לא זוכר מתי הייתי במעמד כזה. ברור שייגר לא משתגע עליי"

הישראלי לא הסתיר את האכזבה מהירידה בדקות שלו והודיע כי ישוחח עם דיבאץ על כך: "כבר הוכח שהקינגס זקוקים לי, אבל אם לא אתרום פה, אולי אעשה זאת במקום אחר". ייגר מתעקש: "זה עלול להימשך כל העונה"

רויטרס

עומרי כספי מאוכזב מהירידה החדה בדקות המשחק שלו, ולא ממש טורח להסתיר את זה. הלילה (בין שני לשלישי) הישראלי התראיין לכלי התקשורת במהלך האימון של סקרמנטו והתייחס באריכות למצבו בקבוצה, על רקע שמועות הולכות וגוברות לפיהן הוא עלול לעבור בטרייד בקרוב.

"אני שחקן שנבנה מביטחון. עם כל מה שקורה, אני לא יודע...העונה לא נפתחה כמו שחשבתי שתיפתח עבורי, אבל ברור שאמשיך לעבוד קשה באימונים ואנסה להרוויח צ'אנס נוסף כדי לחזור לרוטציה"", אמר כספי, שנראה שפוף למדי.

עוד בנושא:
בסקרמנטו מבהירים: "עומרי כספי וייגר עדיין משדרים על אותו גל"
דיווח: גולדן סטייט מוכנה לוותר על קליי תומפסון, בוסטון מתעניינת
קר מתוסכל מ"הרכות", קליבלנד הופכת ל"קבוצת שלשות מושלמת"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
ככה זה נראה העונה/AP

דקות המשחק של כספי נפגעו בצורה משמעותית העונה, וכתוצאה מכך ירדו גם הממוצעים האחרים שלו. מ-27.2 דקות למשחק בעונה שעברה, הפורוורד הישראלי ירד ל-15 בלבד. אחרי שבעונה שעברה העמיד מספרי שיא של 11.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק, העונה הוא עומד על 4.8 ו-3.6 באותן קטגוריות. במספר משחקים העונה הוא כלל לא שותף.

"זה חלק מלהיות שחקן מקצועני ב-NBA"', אמר כספי, שהצטרף לביקורת מבית על ניהול הרוטציה של ייגר, אחרי שגם ווילי קאולי-סטיין המדוכדך כצוטט אומר "נמאס לי שמצפים ממני להיות טוב כשאני משחק פעם כן ופעם לא".

"אני חושב שחלק מהשחקנים כבר הסבירו למה כל כך קשה לקבל מעט הזדמנויות ולתת בהן תוצרת", אמר הישראלי. "המאמן אמר לפני כמה ימים שדברים יכולים להשתנות ושהוא עדיין מחפש את הרוטציה הנכונה עבורו, אז אני מקווה שמשהו ישתנה בקרוב. אגיע ראשון לכל אימון, ארוויח בחזרה את המקום ברוטציה. אצטרך לקרוע את התחת כדי להחזיר לעצמי את הביטחון".

כספי התעקש שלא מדובר בחוסר התאמה בסיסי שלו לשיטה של ייגר. "אני רק זקוק לדקות משחק קבועות, זה הכל. אני לא חושב שסגנון המשחק של ייגר אידיאלי עבורי, אבל גם כשמייק מאלון אימן פה הסיטואציה הייתה דומה ובכל זאת הייתי שחקן חשוב. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי בסיטואציה הזאת, עבר מאז הרבה מאוד זמן. זה כנראה חלק מלהיות ב-NBA - להסתגל לשינויים כאלה במעמד שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן ממפיס גריזליס דייב ייגר. AP
לא משתגע על כספי? ייגר/AP

מדובר בצומת קריטי בקריירה של כספי: בקיץ שעבר חתם על חוזה לשתי עונות בסקרמנטו תמורת 6 מיליון דולר, ועונה טובה אמורה הייתה לסדר לו חוזה גדול בהרבה - בקבוצתו הנוכחית או בקבוצה אחרת - בקיץ הקרוב. על רקע העובדה שמדובר בשנת חוזה של הישראלי, נפוצו עוד ועוד שמועות על קבוצות בליגה הטובה בעולם שכבר גיששו בכיוונו. "ברור שדברים כאלה ייצאו עכשיו, שיהיו כל מיני פרסומים, אבל אני מנסה להתרכז במה שקורה בסקרמנטו", אמר, והבטיח כי ישוחח עם ה-GM ולאדה דיבאץ בהקדם. "אדבר עם ולאדה ועם שאר האנשים שיכולים לעזור לי כדי לחזור לעצמי. שום דבר לא השתנה ביחס לעונה שעברה, אני בדיוק אותו שחקן שהיה לו חלק חשוב מאוד בצוות המסייע ושפתח בלא מעט משחקים בחמישייה. הקבוצה הזאת זקוקה לי, זה מה שמשאיר אותי דרוך. כבר הייתי בסיטואציות כאלה בעבר, אולי התייחסו אליי קצת שונה, אבל אני יודע שאני יכול לעזור לקבוצה הזאת לנצח משחקים, וזה מה משאיר אותי חדור אמונה. אני מקווה מאוד שאצליח לעשות את זה כאן, ואם לא אז במקום אחר".

על המחלה ממנה סבל, ובגינה פספס שני משחקים: "כנראה שזה תרם קצת לירידה במעמד שלי. יש לנו מאמן חדש ודי ברור שהוא לא השתגע עליי בתור שחקן כשמונה לתפקיד. אני שחקן קשוח ודי מנוסה, הייתי בכל מיני קבוצות בליגה, הייתי חלק מקבוצות פלייאוף, אני גם משמש כקפטן של הנבחרת שלי. אני לא מתכוון לוותר. כדי לחזור להיות שחקן משמעותי אני צריך לעבוד קשה, רוב האחריות היא עליי, אני חייב להישאר חזק".

על הקשר החזק שלו לסקרמנטו: "אני אוהב את סקרמנטו, 10 משחקים לא ישנו את זה. גם האוהדים לא ישנו את דעתם בגלל 10 משחקים לא טובים, זה משהו שיכול לקרות ב-NBA. ברור שזו תקופה קשה לי ולמשפחתי כרגע, צריך לחצוב את הדרך חזרה למעלה. קשה לא לשחק כמה משחקים רצוף ואז להיכנס ולתרום מיידית. כדי לתרום אני צריך להיות מחובר, להביא את האנרגיות שלי, לקבל כמה זריקות".

שחקן קליבלנד קאבלירס עומרי כספי. AP
חזרה לימים הקשים בקליבלנד. כספי במדי הקאבס/AP

לאחר מכן גם ייגר התייחס למצבו של כספי, ואם לקרוא בין השורות, נראה שהוא לא צופה לו שדרוג בעתיד הנראה לעין. "זו עונה של שינויים בסקרמנטו. אנחנו מנסים לעשות משהו שונה. אז כן, יכול להיות שלפעמים הדקות שלו יהיו ספוראדיות. זה משהו שעלול לקרות גם בהמשך העונה. עומרי קלעי חוץ טוב, הוא נע היטב ללא כדור. ברור שהוא אוהב את סקרמנטו וברור שהוא עובר תקופה קשה. יכול להיות שבדקות שהוא משחק עכשיו הוא בעיקר מנסה לא לטעות, זה משהו שיכול לקרות".

ייגר הוסיף לגבי כספי ש"אני לא חושב שזה עניין של חוסר התאמה לסגנון המשחק שלי, כי הוא לא קיבל מספיק דקות כדי לקבוע דבר כזה".

סקרמנטו תנוח בשני הלילות הקרובים, ותחזור לפעילות בלילה שבין רביעי לחמישי עם משחק מסקרן מול סן אנטוניו החזקה. לאחר מכן מצפה לקינגס סדרת משחקים לא פשוטה בכלל, מול הקליפרס, טורונטו, אוקלהומה סיטי ויוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully