וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי נפגש עם ראשי סקרמנטו: "אין אמת בפרסומים שביקשתי טרייד"

על פי דיווחים בארצות הברית, הישראלי הביע אכזבה מהפיחות במעמדו מאז בואו של דייב ייגר, אך לא דרש דבר מההנהלה: "הוא והמאמן עדיין משדרים על אותו גל". גם ווילי קאולי-סטיין לא מרוצה

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. רויטרס
מאוכזב. כספי/רויטרס

מעמדו של עומרי כספי בסקרמנטו ממשיך לדעוך. הישראלי ממעט לקבל דקות משחק מאז בואו של המאמן דייב ייגר ובתקשורת האמריקאית מדווחים הבוקר (ראשון) כי בעקבות הפיחות במעמדו, הוא וסוכנו נפגשו עם ראשי הקינגס. למרות זאת, כספי הכחיש את הדיווחים לפיהם דרש לעבור בטרייד. "אין בזה טיפת אמת", צוטט כספי כאומר לרשת CSN. כספי סבל לאחרונה משלל פציעות קטנות וממחלה, אבל אין ספק שייגר מעדיף לעת עתה לתת דקות למאט בארנס, אנתוני טוליבר וגארט טמפל שמשחקים פחות או יותר על אותה משבצת.

כמו כן, נכתב בדיוח כי "למרות פתיחת העונה הקשה, חדר ההלבשה של הקינגס, כולל כספי, נותר מחובר לצוות האימון".

עוד בנושא:

הסיבה לספסול של כספי? ייגר זועם על האיבודים
גרג אודן: "אני הכישלון הגדול ביותר בהיסטוריה של ה-NBA"

דייב ייגר מאמן ממפיס. AP
גם קאולי-סטיין לא מרוצה. ייגר/AP

דקות המשחק של כספי נפגעו בצורה משמעותית העונה, וכתוצאה מכך ירדו גם הממוצעים האחרים שלו. מ-27.2 דקות למשחק בעונה שעברה, הפורוורד הישראלי ירד ל-15 בלבד. אחרי שבעונה שעברה העמיד מספרי שיא של 11.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק, העונה הוא עומד על 4.8 ו-3.6 באותן קטגוריות.

כספי, אגב, הוא לא היחיד שמאוכזב. גם הסנטר ווילי קאולי-סטיין הביע מורת רוח מדקות המשחק המועטות שלו ועל פי שלל דיווחים בארצות הברית, מעוניין לעבור בטרייד בקרוב. גם בגזרת דמרקוס קאזינס לא שקט: אמש אמר הפרשן שאקיל אוניל, שגם מחזיק במניות בקבוצה, כי "אני שומע שיכול להיות שקאזינס וסקרמנטו יצעדו בדרכים נפרדות. בשנים האחרונות דמרקוס לא הראה כושר מנהיגות מספיק. הוא קצת חמום מוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully