וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לספסול של כספי? ייגר זועם על האיבודים: "זה הורג אותנו"

מתחילת העונה כספי מדורג בין עשרת השחקנים שמאבדים הכי הרבה ב-NBA פר דקה. המאמן שלח מסר לשחקני הספסל: "הם חייבים לקחת יותר ריבאונד", בסקרמנטו מנתחים: "הרוטציה מתקצרת"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
המעמד שלו ממשיך לדעוך. כספי/AP

סקרמנטו מתחילה להיכנס לקצב, אבל שחקני הספסל ובעיקר עומרי כספי לא ממש חלק מזה. הקינגס רשמו הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון שני ברציפות, הפעם עם 94:102 על ניו אורלינס המאכזבת, ועלו למאזן חיובי (4:5). דמרקוס קאזינס בלט עם 28 נקודות, רודי גיי הוסיף 21 וארון אפללו הוסיף 15, כששחקני החמישייה שוב מובילים, בעוד דייב ייגר מקצר את הרוטציה ל-10 שחקנים בלבד. גם כספי וגם אנתוני טוליבר לא שותפו, כשהשני עוד היה בספק למשחק כמה שעות לפני פתיחתו.

דארן קוליסון חזר לראשונה העונה אחרי שריצה עונש הרחקה בשל עבירות אלימות במשפחה ואמור לתפוס בהדרגה את המקום בחמישייה, מה שיוריד גם את טיי לוסון לספסל. כך או כך, למרות הניצחון לא שקט בסקרמנטו. ווילי קאולי-סטיין עלה מהספסל, ביצע חמש עבירות ב-12 דקות ותקף במרומז את ייגר בסיום. "כל כך התעייפתי מלא לשחק, אז כשעליתי לפרקט רציתי דם. שיחקתי כמה שיותר חזק במינימום הדקות שלו".

ניצחון לסקרמנטו על ניו אורלינס, הפסד ראשון לקליבלנד העונה

מאמן ממפיס גריזליס דייב ייגר. AP
אין הרבה צ'אנסים. ייגר/AP

ייגר ממשיך להטיף להגנה טובה יותר אבל בעיקר לעניין אחד שמציק לו יותר מכל: ממוצע האיבודים הגבוה (14.6 למשחק). עומרי כספי, ככל הנראה, הוא אחד השחקנים שמשלמים על הנטייה של הקינגס לאבד כדורים בסיטונות. מאז פתיחת העונה כספי מאבד 1.6 כדורים למשחק, ופר דקות משחק הוא בין עשרת השחקנים שמאבדים בקצב הכי גבוה בליגה. "האיבודים האלה הורגים אותנו", אמר ייגר. "אי אפשר לבנות הגנה כשמאבדים על כך הרבה. האיבודים שלנו קטסטרופליים, הרבה פעמים הם מובילים לסלים קלים מאוד. זה חייב להיפסק".

בנוסף, שלח ייגר מסר לשחקני הספסל. "הגארדים והסמול-פורוורדים שעולים מהספסל חייבים לקחת יותר ריבאונדים ולעזור לנו יותר באספקט הזה".

בבלוג 'הופבול' המסקר את סקרמנטו נכתב כי "עומרי כספי היה האיש שנותר בחוץ הלילה, כשלא קיבל ולו דקה אחת. הרוטציה של דייב ייגר שרירותית, אבל כספי בקושי קיבל דקות משחק אמיתיות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully