וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג אודן: "אני הפספוס הגדול ביותר בהיסטוריה של ה-NBA"

הסנטר שנבחר ראשון בדראפט 2007 סיכם קריירה רוויית פציעות בליגה הטובה בעולם: "אם הייתי בריא הייתי שמח להמשיך לשחק". על היכולות שלו: "אני חייב לומר שכשיחקתי לא הייתי רע"

צילום מסך

אחד הסיפורים העצובים ביותר ב-NBA בעשור האחרון הוא סיפורו של גרג אודן. הסנטר (2.13 מטר) שנבחר במקום הראשון בדראפט 2007 על ידי פורטלנד והצליח להשחיל מעט מאוד זמן על הפרקט במהלך הקריירה רוויית הפציעות שלו, לפני שנכנע ונפלט מהליגה הטובה בעולם. בימים אלה, אודן משמש כעוזר מאמן במכללת אוהיו סטייט, שם שיחק כשנה לפני שנבחר בדראפט ושם כיום הוא לומד לקבלת תואר ראשון. בראיון שהעניק ל-ESPN טען אודן שהוא "הפספוס הגדול ביותר בהיסטוריה של ה-NBA".

אודן בן ה-28 שיחק 82 משחקים בחמש עונות בבלייזרס. היא החמיץ את עונת הרוקי במלואה עקב ניתוח בברכו הימנית ודווקא אחרי עונה לא רעה ב-2009/10 נפצע שוב, הפעם בברכו השמאלית, ועבר שני ניתוחים נוספים. "אין שום דבר שאני יכול לעשות לגבי המצב", אמר, "כמובן שאם הייתי בריא הייתי שמח להמשיך לשחק, אבל אני לא". בעבר הודה בראיון שהמצב רק גרוע יותר "כי קווין דוראנט (שנבחר אחריו באותו דראפט) ממשיך לעשות דברים גדולים".

משחקו האחרון ב-NBA היה במדי מיאמי ב-2014, את העונה שעברה בילה בסין. "אני חייב לומר שכשיחקתי לא הייתי רע", הוסיף, "הרגשתי שיכולתי רק להשתפר אם היה לי עוד זמן שם".

עוד בנושא

רק תנסו אותם: המספרים החריגים של הסקוררים הגדולים ב-NBA

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס, גרג אודן. GettyImages
מקנא בדוראנט. אודן/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • גרג אודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully