וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גולדן סטייט מוכנה לוותר על קליי תומפסון, בוסטון מתעניינת

שחקן העבר בריאן סקלבריני, שמפרשן כיום את משחקי הסלטיקס, טוען כי סגנית האלופה עשויה לשלוח את הקלעי בתמורה לבראדלי, קראודר והבחירה של ברוקלין, באמצעותה תחפש שחקן פנים נוסף

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס, מול אלכס לן, פיניקס סאנס. AP
זה מתחיל להיות מעניין. תומפסון/AP

עם הגעתו של קווין דוראנט לגולדן סטייט, בתקשורת האמריקאית הירבו לעסוק בשאלה מי ישלם את המחיר הגדול ביותר. בינתיים, עושה רושם שהתשובה לכך הוא קליי תומפסון, שפתח את העונה בכושר קליעה רע אך לאחרונה התאושש והחל לחזור לעצמו.

עם זאת, שחקן העבר בריאן סקלבריני, שמשמש כיום כפרשן במשחקים של גולדן סטייט, סיפר בתכנית רדיו כי "שמעתי במהלך סוף השבוע שניתן להשיג את קליי, שמעתי שמועה שסובבת סביבו וסביב קבוצה שלובשת ירוק". הקבוצה הזו היא בוסטון, ולפי סקלבריני, במקרה כזה הסלטיקס יוותרו על אייברי בראדלי, ג'יי קראודר והזכות על בחירת הדראפט של ברוקלין בתמורה לקלעי המחונן. גולדן סטייט, כך הוסיף שחקן העבר, תנצל את הבחירה הזו כדי לצרף שחקן פנים שחסר לה כל כך - אולי את נרלנס נואל מפילדלפיה.

"גולדן סטייט מרגישה שבלתי אפשרי לזכות באליפות בלי הגנה על הטבעת מול לברון וקיירי", אמר סקלבריני, והוסיף כי בראדלי יוכל לשמור על אירווינג טוב משתומפסון שמר על הרכז התזזיתי של האלופה.

בעשרה משחקים העונה מעמיד תומפסון ממוצעים של 18.8 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים לערב.

נרלנס נואל, פילדפיה סיקסרס. AP
על הכוונת של סגנית האלופה. נואל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully