וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "לא יקרה שום דבר אם אשאר במכבי תל אביב עונה נוספת"

השוער דיבר על פתיחת העונה של הצהובים בראיון לתקשורת הסרבית: "לא ממהר לעזוב את ישראל, אך חולם על ספרד או אנגליה. המשחקים באירופה - חוויה אחרת לגמרי"

צילום ועריכת: יוסי ציפקיס

כמו כל חבריו, גם שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', לא נמצא בתקופה הכי טובה. הסרבי, ששמר על רשת נקייה במשך שלושה משחקים רצופים לפני אותו הפסד מביך לדאנדוק בשלב הבתים של הליגה האירופית, לא הצליח לשמור על רשת נקייה מאז אותו הפסד (חמישה משחקים רצופים) עד ל-0:0 מול אלקמאר ביום חמישי.

אחת לכמה חודשים אחד העיתונאים הסרבים תופס את השוער הצעיר לשיחה, על החיים בישראל, הליגה המקומית וכמובן על היכולת הנוכחית.

תחילה, נשאל ראיקוביץ' האם הוא מחכה לעזוב את ישראל ולהגיע לליגה גדולה יותר. "זה לא שאני ממהר לעזוב", הוא אמר. "אני פשוט רוצה לנסות לשחק בליגה גדולה יותר. אולי באחת מחמש הליגות הבכירות. לא יקרה שום דבר אם אשאר במכבי תל אביב בחלון ההעברות של ינואר ואפילו בחלון ההעברות של הקיץ. בכל מקרה, אם אצטרך לבחור בעצמי, אבחר בליגה הספרדית או האנגלית".

הסרבי התייחס לניסיון שצבר באירופה: "זו הייתה חוויה אחרת לגמרי. לשחק מול שחקני התקפה אירופים זה סיפור אחר לגמרי, והניסיון שלי השתפר. הייתה לי הזדמנות להתמודד מול קבוצות חזקות מאוד, וקיבלתי טעימה מהרמות הגבוהות".

עוד בנושא:

שכחו אותי בבית: הלקח של מכבי תל אביב מספסול טל בן חיים הבלם
ארבלדזה: "להבקיע שערים זה הדבר הכי קשה בכדורגל, אלו שבועות קשים"
מכבי תל אביב מחפשת מושיע: "עד שיוכח אחרת, יש בעיית מנהיגות"

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' מאוכזב. ברני ארדוב
"טעמתי מהרמות הגבוהות". ראיקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully