וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "להבקיע שערים זה הדבר הכי קשה בכדורגל, אלו שבועות קשים"

3.11.2016 / 21:59

מכבי תל אביב שוב החמיצה, הפעם מול אלקמאר, אך המאמן חלק שבחים: "אהבתי את המשחק של ראיקוביץ', אל תשכחו שהבקענו שלישייה בגביע הטוטו". טיבי: "בישראל אוהבים לייצר משברים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, מכבי תל אביב לא הצליחה הערב (חמישי) לחזור אל מסלול הניצחונות. הצהובים סיימו ב-0:0 מאכזב מול אלקמאר במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית, ופספסו הזדמנות להעפיל אל המקום השני בבית ד'. דווקא אחרי הניצחון מול ההולנדים בחוץ, הקבוצה של שוטה ארבלדזה החמיצה בלי הפסקה ואפשרה לאורחת להשתלט על מרכז המגרש במחצית השנייה. הצהובים עם ארבע נקודות בקמפיין כאשר במחזור הבא הם יתארחו אצל זניט סנט פטרסבורג ויינעלו את הקמפיין מול דאנדוק.

עוד בנושא:

0:0 מאכזב למכבי תל אביב מול אלקמאר
מזרחה מכאן: היכן יסתיים הפרק החדש בקריירה של בן חיים ובוזגלו?

אכזבה גדולה/ברני ארדוב

שוטה ארבלדזה אמר בסיום: "אני חייב לדבר בכנות, היה לנו קשה לשחק היום. לא הבקענו, היו לנו הזדמנויות נהדרות. במחצית השנייה המשחק השתנה, ואהבתי את המשחק של ראיקוביץ'. בזמן שיש דקות רעות, הוא הרגיע את הקצב. דווקא בדקות הרעות שלנו במשחקים האחרונים ספגנו, והפעם הוא הרגיע את המשחק ועזר לנו לשמור על שער נקי. המחצית השנייה הייתה הפכפכה, שני הצדדים זכו להזדמנויות. היה לנו קשה, זו נקודה חשובה להמשך הקמפיין. הדבר הכי קשה בכדורגל הוא להבקיע, זה כדורגל. יצרנו הזדמנויות, אל תשכחו שהבקענו שלושה שערים בגביע הטוטו. אני רוצה לתת קרדיט לשחקנים, אלו שבועות קשים".

איתן טיבי הוסיף: "יש תקופות בחיים שדברים הולכים פחות טוב, לצערי הרב אנחנו לא מבקיעים שערים במשחקים האחרונים. אין לי ספק שזה יבוא בקרוב. בישראל אוהבים ליצור משברים אם זה בהגנה או בהתקפה. יש לנו מאמן, והוא יעזור לנו לפתור את הבעיות. אני חושב שיש לנו משחק לא קל ברוסיה מול זניט סנט פטרסבורג. וידאר קיארטנסון הוא שחקן מצוין, הוא מבקיע באימונים והוא יבקיע גם במשחקים. אין לי ספק שזה עניין של זמן עד שהוא יחזור להבקיע. אם הוא יצטרך את העזרה, אנחנו בתור קבוצה תמיד נהיה שם בשבילו".

הבלם הסביר: "מה שהיה אי אפשר כבר לתקן, נסתכל קדימה. אני מקווה שבמשחק הבא ננצח, הקהל רוצה שערים ובשביל זה הוא מגיע. בכל השנים שלי כאן הוא תומך בנו, הוא יכול להבקיע את האכזבה שלו. אנחנו צריכים להתעסק ביכולת שלנו. קודם כל, אנחנו קבוצה מאוד מגובשת וזה לא קשור להפסד. אצלנו כל אחד רוצה לעזור לשני, אנחנו בתקופה פחות טובה. אין דבר כזה שגרה, דברים תמיד משתנים ואנחנו צריכים להגיב למה שקורה. נרים את הראש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
שבועות קשים. ארבלדזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully