וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע של אנדי מארי לפסגה: עשוי לעקוף את דג'וקוביץ' כבר השבוע

הבריטי מגיע לטורניר ברסי עם 15 ניצחונות רצופים ויוכל לעבור את נולה במספר תרחישים, אבל דג'וקוביץ' מצדו עשוי להבטיח את המקום הראשון בסיום העונה עוד לפני לונדון. דירוג עולמי: פדרר רק תשיעי, הצניחה של שחר פאר נמשכת, גם סלע בירידה

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
בכושר הטוב בעולם, בדירוג הוא רק שני. מארי/AP

הקרב על המקום הראשון בעולם נמשך לקראת טורניר ברסי. אנדי מארי מגיע לטורניר אחרי 15 ניצחונות ברציפות (תארים בבייג'ין, שנגחאי ו-וינה), ויכול לעקוף את נובאק דג'וקוביץ' אחרי טורניר המאסטרס הפריסאי מסבב המאסטרס 1000. כרגע נראה שטורניר גמר הסבב יהיה זה שמכריע מי מהשניים יסיים את העונה במקום הראשון בעולם, אבל כבר אחרי ברסי יוכלו לקרות תרחישים מעניינים.

מארי, ש"בילה" 76 שבועות כמספר 2 בעולם, יוכל לעלות לפסגה העולמית בתום הטורניר בשתי צורות: אם יזכה בתואר בפריס ודג'וקוביץ' לא יגיע לגמר, או אם יעלה לגמר הטורניר ודג'וקוביץ' לא יגיע לחצי הגמר. מנגד, דג'וקוביץ' יוכל להבטיח את המקום הראשון בתום השנה (בפעם החמישית בשש השנים האחרונות) אם יזכה בטורניר ומארי לא יגיע לחצי הגמר.

בדירוג העולמי שהתפרסם היום מרין צ'יליץ' טיפס שני שלבים ונכנס לטופ-10 אחרי הזכייה שלו בטורניר באזל. רוג'ר פדרר ירד שני שלבים למקום התשיעי. העשירייה הראשונה: דג'וקוביץ', מארי, ואוורינקה, נישיקורי, ראוניץ', נדאל, מונפיס, ת'ים, פדרר, צ'יליץ'.

עוד בנושא

דומיניקה ציבולקובה גברה על קרבר וזכתה בטורניר גמר הסבב בסינגפור
אנדי מארי גבר על ג'ו ווילפרד צונגה וזכה בטורניר וינה
ישי עוליאל ניצח בהופעתו הראשונה בגביע דייויס: "הרגשה מדהימה"
ניק קיריוס בדרך לשיקום: "קיבל את תוכנית הטיפולים של ה-ATP"

הטניסאית הסלובקית דומיניקה ציבולקובה. GettyImages
מחויכת. ציבולקובה/GettyImages

בישראלים: דודי סלע רשם צניחה משמעותית - 23 שלבים למקום ה-94 בעולם. אמיר ויינטרוב ירד שלב למקום ה-223. עדן לשם 366, ישי עוליאל במקום ה-912. יוליה גלושקו ירדה שלושה שלבים למקום ה-170 בעולם, דניס חזניוק עלתה שלושה שלבים למקום ה-251, שחר פאר הלא פעילה מדורגת 857 בעולם - ירידה של 123 שלבים מהשבוע שעבר.

אנג'ליק קרבר, על אף ההפסד לדומיניקה ציבולקובה בטורניר גמר הסבב בסינגפור, מסיימת את העונה במקום הראשון, בפער של 2030 נקודות מסרינה וויליאמס השנייה. ציבולקובה, המנצחת הגדולה, עלתה למקום החמישי. רדוואנסקה שבמקום השלישי רחוקה מהשתיים שלפניה. העשירייה הראשונה: קרבר, סרינה, רדוואנסקה, האלפ, ציבולקובה, פלישקובה, מוגורוסה, קיז, קוזנצובה, קונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully