וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניקה ציבולקובה גברה על קרבר וזכתה בטורניר גמר הסבב בסינגפור

פיניש מושלם לעונה של הסלובקית: אחרי שפתחה את הטורניר עם שני הפסדים, ציבולקובה הצליחה לנצח 3:6, 4:6 את המדורגת 1 בעולם אחרי משחקון דרמטי ונקודה מזליסטית, ועלתה למקום ה-5 בעולם

הטניסאית הסלובקית דומיניקה ציבולקובה. רויטרס
הזכייה הגדולה בקריירה. ציבולקובה/רויטרס

דומיניקה ציבולקובה זכתה היום (ראשון) בטורניר גמר הסבב בסינגפור, אחרי שגברה בגמר 3:6, 4:6 על המדורגת ראשונה בעולם אנג'ליק קרבר. הטניסאית הסלובקית, שהשנה כבר צנחה למקום ה-66 בעולם אחרי ההדחה שלה בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה (טורניר בו קרבר זכתה), סיימה את השנה בצורה מושלמת, עם שלושה ניצחונות רצופים ומרשימים, וגביע אחד גדול.

בהופעתה הראשונה בטורניר היוקרתי, הכולל את שמונה הטניסאיות הטובות בעולם, המדורגת שמינית בעולם ציבולקובה הפסידה בשני משחקיה הראשונים בטורניר (לקרבר ומדיסון קיז) במסגרת הבית המוקדם. היא רשמה רק ניצחון אחד (מול סימונה האלפ), שהספיק לה כדי להשתחל לחצי הגמר, שם חזרה מפיגור כדי לנצח את סבטלנה קוזנצובה ולהעפיל לגמר. הניצחון העלה את ציבולקובה למקום החמישי בעולם.

היא פתחה את המשחק היטב, ועלתה ל-0:3. קרבר עוד חזרה עם שבירה משלה, אבל בסופו של דבר ציבולקובה השלימה את המשימה, כשבמערכה הראשונה היא זוכה ב-85 אחוז מהנקודות שלה בהגשה הראשונה ומשלימה את הניצחון תוך 32 דקות שכללו 14 ווינרים. גם במערכה השנייה קרבר התקשתה להציג את היכולת שאפיינה אותה לאורך השנה, שבמהלכה זכתה בשני גרנד סלאמים (אוסטרליה וארה"ב). הדרמה הגיעה לשיאה במשחקון האחרון, שבו קרבר כבר הצילה שלוש נקודות משחק, אבל בנקודה האחרונה ציבולקובה נעזרה ברשת לנקודה מזליסטית, נשכבה על המגרש ופרצה בבכי. הגביע שלה.

הטניסאית הסלובקית דומיניקה ציבולקובה זוכה בטורניר גמר הסבב. מאחור: אנג'ליק קרבר. רויטרס
ככה זה נגמר. דומיניקה ציבולקובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully