וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס בדרך לשיקום: "קיבל את תוכנית הטיפולים של ה-ATP"

הטניסאי האוסטרלי, שהושעה לשמונה שבועות בגלל התנהגותו הבלתי ספורטיבית בשנגחאי, יקצר את עונש ההשעיה אחרי שיקבל טיפול פסיכולוגי: "פרטי התוכנית יישארו חסויים". פדרר: "קיריוס לא יכול לשחק במיטבו רק כשמתחשק לו"

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. GettyImages
בטיפול. קיריוס/GettyImages

ניק קיריוס בדרך לשיקום. הטניסאי האוסטרלי הושעה לשמונה שבועות ונקנס ב-25 אלף דולר על התנהגותו הבלתי ספורטיבית במהלך טורניר המאסטרס בשנגחאי החודש, אבל ה-ATP מעדכן שקיריוס מקבל טיפול פסיכולוגי, שיאפשר לעונש להתקזז.

עוד בנושא

מהומה בשנגחאי: הילד הרע מאוסטרליה ויתר על נקודה, צעק על השופט וספג בוז
משלם ביוקר: ניק קיריוס נקנס ב-16,500 אלף דולר על התנהגותו
ניק קיריוס הושעה לשלושה חודשים ונקנס ב-25 אלף דולרים נוספים
"ואוורינקה תקף את קיריוס בחדר ההלבשה, למזלו לא הגשנו תלונה"
ניק קיריוס: "אני לא אוהב טניס, יש שבועות שאני לא עושה כלום"

כזכור, קיריוס הואשם בכך ש"לא שיחק במלוא המאמץ" ו"בניגוד לערכי המשחק", כשוויתר בצורה הפגנתית על משחקוני הגשה. במסגרת העונש היה תנאי שאם הוא יילך לטיפול פסיכולוגי, עונשו יקוצר בשלושה שבועות. כעת מתברר שהטניסאי אכן החליט לטפל בהתנהגותו ה"סוררת".

קיריוס עצמו ונציגיו מסרבים להתייחס לפרשה, אבל הגוף המארגן של טניס הגברים, ה-ATP, מאשר שהוא מקבל טיפול. "ניק החליט לקחת את תוכנית הטיפולים שהוצעה לו על ידי ה-ATP", נמסר, "הפרטים של התוכנית והתוכן שלה יישארו חסויים".

לא ברור מה אורך התוכנית אליה התחייב הטניסאי האוסטרלי, המדורג 13 בעולם, אבל כך או כך, עונת הטניס גם ככה נגמרה, מלבד לטורניר גמר הסבב שייערך בלונדון. קיריוס לא העפיל לטורניר שבו לוקחים חלק שמונת הטניסאים הבכירים, על אף עונת השיא שלו במהלכה זכה בשלושה טורנירים. ההקלה בעונשו תאפשר לו לקחת חלק בטורניר הופמן, כחלק מטורנירי הקיץ של אוסטרליה.

רוג'ר פדרר נשאל על הפרשה, ואומנם סירב להתייחס לעונש, אבל טוען כי קיריוס חייב ללמוד ממנה. "הוא צריך ללמוד ממה שקרה, ולהבין מה הוא עשה שם, את העובדה שהוא רצה ללכת הביתה אבל לא יכול היה", אמר פדרר, "הוא מרגיש חסום, ומאבד את המוטיבציה לעשות את המיטב, אבל זה לא נכון לשפוט הוא ראוי לעונש הזה או לא. אולי היה עייף אחרי שזכה שבוע לפני כן בטוקיו. אבל קיריוס לא יכול לשחק במיטבו רק כשמתחשק לו. הוא צריך לחשוב על זה לעומק. הוא צריך להתנהג בצורה נאותה, ולכבד את הסבב. אולי הוא צריך להיות חזק יותר פיזית ומנטלית. אבל איך להעיש אותו - זה כבר דבר אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully